fbpx

Αυτορρύθμιση;

0

H H+K της fame και με ολίγο Κωνσταντινίδη δημιούργησε τη νέα καμπάνια του Μακεδονικού Χαλβά.

«Το γλυκό που κάνει καλό», με στόχο την ενημέρωση γύρω από τις ευεργετικές ιδιότητες του χαλβά από σουσάμι και με τη Ναταλία Δραγούμη, κεντρική ηρωίδα.  Από πότε ένα PR agency δημιουργεί εμπορικά spot;

Είπαμε αυτορρύθμιση(?), δηλαδή, άτιμη κρίση…

 

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra