Γερμανία: Βελτιώνεται το καταναλωτικό κλίμα
Ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος της γερμανικής εταιρείας ερευνών GfK, σημείωσε άνοδο το Φεβρουάριο και διαμορφώθηκε στις 5,7 μονάδες, από 5,5 μονάδες στην αναθεωρημένη μέτρηση για τον Ιανουάριο. Ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος της γερμανικής εταιρείας ερευνών GfK, σημείωσε άνοδο το Φεβρουάριο και διαμορφώθηκε στις 5,7 μονάδες, από 5,5 μονάδες στην αναθεωρημένη μέτρηση για τον Ιανουάριο.
Τον Ιανουάριο, οι οικονομικές προσδοκίες παρέμειναν αμετάβλητες από το Δεκέμβριο στις 58,8 μονάδες. Οι προσδοκίες για τα εισοδήματα υποχώρησαν στις 37,7 μονάδες από τις 40,3 μονάδες το Δεκέμβριο, ενώ η τάση για αγορές αυξήθηκε στις 41,8 μονάδες από τις 33,8 μονάδες.