fbpx

Αδιανόητα φθηνά τα ξενοδοχεία της Αθήνας

0 29

Για την πορεία του ελληνικού τουρισμού εν μέσω έντονης δημοσιονομικής κρίσης έκανε λόγο ο πρόεδρος των ξενοδόχων, κ. Γιώργος Τσακίρης, μιλώντας στην εκπομπή Magazino με τον Κωστή Τσουπαρόπουλο. Για την πορεία του ελληνικού τουρισμού εν μέσω έντονης δημοσιονομικής κρίσης έκανε λόγο ο πρόεδρος των ξενοδόχων, κ. Γιώργος Τσακίρης, μιλώντας στην εκπομπή Magazino με τον Κωστή Τσουπαρόπουλο.

Ο κ. Τσακίρης έσπευσε να δώσει και τις δικές του προβλέψεις για τον εν λόγω κλάδο εντός του 2011, χρονιά η οποία δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για τον ελληνικό τουρισμό, εφόσον ‘λουκέτα’ μπήκαν πρόσφατα σε ορισμένα από τα πιο δημοφιλή ξενοδοχεία του ιστορικού κέντρου της Αθήνας.

Αναφερόμενος στο παραπάνω φαινόμενο, ο κ. Τσακίρης δήλωσε ότι η οικονομική κρίση που έχει πλήξει τη χώρα μας, έχει κατεβάσει το επίπεδο και στον τομέα του τουρισμού, όπως και σε άλλους τομείς, ενώ επεσήμανε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετωπίζει ο αστικός τουρισμός, ο οποίος έχει άμεση σχέση με το εσωτρικό της Ελλάδας. Η κρίση, όπως τόνισε ο πρόεδρος των ξενοδόχων, λειτουργεί αποτρεπτικά για τους πελάτες και κατ επέκταση αυτό οδηγεί στη σημαντική μείωση του τζίρου και στην έξοδο πολλών ξενοδοχειακών μονάδων από την αγορά.

Ερωτηθείς για τις εκτιμήσεις, έπειτα των Ολυμπιακών Αγώνων, που ήθελαν την Ελλάδα να πρωτοστατεί στον ευρωπαικό τουρισμό, ο κ. Τσκίρης υπογράμμισε ότι έως το 2008 η πορεία που διέγραφε ο ελληνικός τουρισμός ήταν εξαιρετική. ‘Κυνηγούσαμε τα καταξιωμένα ευρωπαικά πρότυπα’, είπε ο ίδιος χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε ότι τα προβλήματα έκαναν την εμφάνισή τους από το Δεκέμβριο του 2008 και έπειτα, με το 2010 να αποτελεί τη χειρότετη χρονιά, με τα ετήσια αποτελέσματα να είναι πολύ μέτρια και με τα έσοδα να σημειώνουν πτώση τάξεως 13%.

Να σημειωθεί, ωστόσο, ότι ο πρόεδρος των ξενοδόχων αναφέρθηκε και σε μία κύρια αιτία που οδηγεί τον τουρισμό μας σε ‘παράλυση’. Ο λόγος για την εικόνα του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, η οποία στο εξωτερικό έχει τόσο δυσφημιστεί, που όσο καλή και να είναι η διαφήμιση και η προώθηση του ελληνικού τουρισμού, δεν βοηθά καθόλου στη βελτίωση της εικόνας του προς τα έξω.

Αναφορικά, με τιε τιμές που ‘παίζουν’ αυτή τη στιγμή στα ξενοδοχεία της Αθήνας, ο κ. Τσακίρης διευκρίνισε ότι σε ευρωπαική κλίμακα η Αθήνα βρίσκεται στη δεύτερη ή τρίτη θέση από το τέλος σε ακρίβεια. ‘Αδιανόητα φθηνά είναι τα ξενοδοχεία της Αθήνας’, τόνισε χαρακτηριστικά.

Τέλος, δίνοντας τη δική του πινελιά στις εκτιμήσεις του για τη μελλοντική πορεία του ελληνικού τουρισμού, ο κ. Τσακίρης επεσήμανε ότι το 2011 θα είναι καλύτερο από το 2010, ενώ απήθυνε έκκληση στην ελληνική κυβέρνηση να πραγματοπιήσει όλες τις εξαγγελίες της, καθώς όπως o ίδιος υπογράμμισε χρειάζεται κοινωνική συμμαχία, στρατηγική και άνοιγμα της αγοράς και σε άλλα είδη τουρισμού, για να μπορέσει ο κλάδος να επιβιώσει. ‘Ζούμε ορισμένοι μόνο από τον τουρισμό και δεν μπορούμε να μην το στηρίζουμε’, είπε.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More