fbpx

Στραβό παντού το (καταναλωτικό) κλίμα

0 43

Σε αρνητικό έδαφος παραμένει το παγκόσμιο καταναλωτικό κλίμα, σύμφωνα με σχετική έρευνα, καθώς ο μέσος όρος του παγκόσμιου δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης Nielsen έδειξε ότι οι καταναλωτές ανά τον κόσμο παραμένουν απαισιόδοξοι. Σε αρνητικό έδαφος παραμένει το παγκόσμιο καταναλωτικό κλίμα, σύμφωνα με σχετική έρευνα, καθώς ο μέσος όρος του παγκόσμιου δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης Nielsen έδειξε ότι οι καταναλωτές ανά τον κόσμο παραμένουν απαισιόδοξοι.

Ειδικότερα, ο δείκτης Nielsen παρέμεινε αμετάβλητος στις 90 μονάδες το δ’ τρίμηνο σε σχέση με το γ’ τρίμηνο, γεγονός που υποδεικνύει απαισιόδοξες προοπτικές καθώς βρίσκεται κάτω από το όριο των 100 μονάδων.

Η εμπιστοσύνη ήταν χαμηλότερη στην Κροατία ακολουθούμενη από την Πορτογαλία και την Ελλάδα. Τα υψηλότερα επίπεδα εμπιστοσύνης παρατηρήθηκαν στην Ινδία, τις Φιλιππίνες και τη Νορβηγία.

Η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις ΗΠΑ, εν τω μεταξύ, ήταν κάτω του παγκόσμιου μέσου όρου στις 81 μονάδες, αμετάβλητη από το προηγούμενο τρίμηνο. Η κινεζική εμπιστοσύνη υποχώρησε 4 μονάδες στις 100 μονάδες.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More