fbpx

Γιώργος Σιάφης: «Πόλεμος» στην αγορά…

0

Τη νέα καμπάνια της εταιρείας Action Communications Hellas για την υποστήριξη των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στα Βαλκάνια, παρουσίασε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Γιώργος Σιάφης, μιλώντας στην fmvoice.gr Τη νέα καμπάνια της εταιρείας Action Communications Hellas για την υποστήριξη των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στα Βαλκάνια, παρουσίασε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Γιώργος Σιάφης, μιλώντας στην fmvoice.gr

Πρόκειται για μία καμπάνια υποστήριξης όσων επιχειρήσεων επιθυμούν να διευρύνουν την εξωστρέφειά τους και να αναζητήσουν νέες αγορές, στην ευρύτερη περιοχή, αλλά και σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, όπου η Action διαθέτει μεγάλη εμπειρία και πολύχρονη δραστηριότητα.

Επεσήμανε μάλιστα πως η Ελλάδα θα μπορούσε να αποτελέσει γέφυρα επέκτασης προς Τουρκία και χώρες των Βαλκανίων, που αποτελούν ανερχόμενες αγορές και θεωρούνται πολλά υποσχόμενες. Όπως επίσης ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι αγορές της Ρωσίας και της Ουκρανίας.

Σύμφωνα με τον κ. Σιάφη, η Action παρουσιάζει σταθερό κύκλο εργασιών, αν και η αγορά του PR στη χώρα μας το 2010 παρουσίασε μείωση σε τζίρους της τάξεως του 29,2% το 2010 και υποχώρηση στα μεικτά κέρδη κατά 26,3%. Επεσήμανε μάλιστα πως το 2011 τα μεγέθη αυτά ήταν ακόμη χαμηλότερα.

Το πελατολόγιο της Action σε ποσοστό 60% αποτελείται από πολυεθνικές εταιρείες, στις οποίες παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες, τόσο στον τομέα του clients management, όσο και στη στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθησουν, ώστε να συνεχίσουν την πορεία τους στις αγορές.

Άλλες δραστηριότητες, όπως τα media relations και τα events έχουν μειωθεί σημαντικά, αλλά στον αντίποδα υπάρχει η στροφή στα online Μέσα Ενημέρωσης, όπως η Fm Voice, την οποία χαρακτήρισε πρωτοπόρα.

Για λουκέτα στο χώρο του Τύπου, σύμφωνα με τον κ. Σιάφη, δεν υπάρχουν πληροφορίες, ωστόσο είναι γεγονός τα προβλήματα στο χώρο των διαφημιστικών.

Τόνισε πως η πρακτική που ακολουθούν ελληνικά τμήματα που ανήκουν σε διεθνή δίκτυα είναι η σύμπτυξη των δραστηριοτήτων και των υπηρεσιών τους, δημιουργώντας, για παράδειγμα, κοινό λογιστήριο, ή κοινό τμήμα παραγωγής και δημιουργικού, ώστε να μειώσουν το λειτουργικό κόστος.

Ο τζίρος των διαφημιστικών έχει συρρικνωθεί κατά 35% τουλάχιστον. Ενδεικτικά οι 53 μεγαλύτερες εταιρείες το 2009 είχαν τζίρο ένα δισ. ευρώ. Το 2010 ο τζίρος έπεσε στα 654 εκατ. ευρώ, ενώ τα στοιχεία για το 2011 θα είναι ακόμα χειρότερα. Ωστόσο, το 2012 θα είναι χρονιά ξεκαθαρίσματος.

Μέσα σε αυτό το κλίμα, «ο πόλεμος συνεχίζεται», επεσήμανε ο κ. Σιάφης, όπως προκύπτει από την αντιπαράθεση μεταξύ Antenna και Leo Burnett, που έχει κοστίσει πολλά εκατ. στον πρώτο.

«Πριν λίγα χρόνια οι κρατικοί πελάτες ήταν περιζήτητοι, τώρα όποιος ακούει δημόσιο κλείνει την πόρτα», σημείωσε ο γενικός διευθυντής της Action, σημειώνοντας πως αυτή την περίοδο βρίσκονται σε εκκρεμότητα αρκετά spec.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η υπόθεση του ΟΠΑΠ, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, ο σχετικός διαγωνισμός «πάγωσε» για μετά από τις εκλογές, με παρέμβαση ενός εκ των κομμάτων της κυβέρνησης.

Επίσης, το πρόγραμμα της Εθνικής Τράπεζας «τρέχει» από μία πολυεθνική διαφημιστική, χωρίς να έχει ανακοινωθεί επίσημα το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, ενώ Eurobank και Alpha Bank παραμένουν στις διαφημιστικές με τις οποίες συνεργάζονταν, καθώς το deal δεν προχώρησε.

Ακούστε τη συνέντευξη του γενικού διευθυντή της Action Hellas Γιώργου Σιάφη

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra