fbpx

Κορρές: Αντέχει στην κρίση

Καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας και προ της έκτακτης εισφοράς ύψους 0,5 εκατ. ευρώ κατέγραψε το 2010 η εταιρεία Κορρές. Καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας και προ της έκτακτης εισφοράς ύψους 0,5 εκατ. ευρώ κατέγραψε το 2010 η εταιρεία Κορρές.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, προκειμένου να τοποθετηθούν σε συγκρίσιμη βάση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, διαμορφώθηκαν στα 2,3 εκατ. ευρώ το 2010, έναντι 3,9 εκατ. ευρώ το 2009, παρουσιάζοντας μείωση της τάξεως του 40,4%, επηρεαζόμενα από τις αυξημένες αποσβέσεις λόγω των επενδύσεων στις οποίες έχει προβεί η εταιρεία στα προηγούμενα έτη και τα αυξημένα έξοδα υποστήριξης της αγοράς της Αμερικής για την ολοκλήρωση της μεταβατικής περιόδου μέχρι την έναρξη υποστήριξης της αγοράς από την Johnson&Johnson.

Ο όμιλος στο σύνολο των δραστηριοτήτων του, πέτυχε πωλήσεις ύψους 44,1 εκατ. ευρώ το 2010 έναντι 50,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, μειωμένες κατά 12,4%, περιορίζοντας σημαντικά τις πιέσεις του 9μήνου στο τέταρτο τρίμηνο του έτους, στο οποίο οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα ίδια περίπου επίπεδα με το αντίστοιχο διάστημα του 2009, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον της Ελληνικής αγοράς . Οι πωλήσεις του εξωτερικού αντισταθμίζοντας μερικώς το αρνητικό κλίμα, αύξησαν περαιτέρω τη συμμετοχή τους στον συνολικό κύκλο εργασιών του Ομίλου.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του Ομίλου στο εξωτερικό το 2010, διαμορφώθηκαν στα 15,8εκατ.ευρώ από 15,3εκατ.ευρώ, αυξημένες κατά 3,6% , με ενισχυμένη την συμμετοχή τους στο σύνολο των πωλήσεων του στα 36% από 30% το 2009.

Παράλληλα, τα λειτουργικά έξοδα προ αποσβέσεων (Διοικητικής Λειτουργίας και Διάθεσης) του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 22,7εκατ.ευρώ το 2010 έναντι 21,3εκατ.ευρώ το 2009, αυξημένα κατά 6,7%. Για συγκρίσιμους λόγους, εάν αφαιρέσουμε από το 2010 τα μεγέθη της MILGAUSS, εταιρεία η οποία ενσωματώθηκε στον Όμιλο το τέταρτο τρίμηνο του 2009, τα αντίστοιχα λειτουργικά έξοδα του Ομίλου μειώθηκαν κατά 3,2%, στα 19,4εκατ.ευρώ από 20,1εκατ ευρώ το 2009, αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης για μείωση του λειτουργικού κόστους.

Η αύξηση των εξόδων διαφήμισης για την υποστήριξη της επικοινωνίας της μάρκας, καθώς και η επίδραση της ενοποίησης της MILGAUSS, επηρέασαν τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία ανήλθαν στα 8,3εκατ.ευρώ το 2010 από 9,8εκατ.ευρώ το 2009, μειωμένα κατά 14,9% ακολουθώντας την αναλογική μείωση των πωλήσεων.

Οι λειτουργικές ταμειακές ροές συνολικά το 2010 ανήλθαν στα 6,9 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 8,3 εκατ. ευρώ.

Τέλος, οι συνεχείς προσπάθειες της διοίκησης για αποτελεσματικότερη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης, συνέχισαν να συμβάλλουν στη δημιουργία θετικών ταμειακών ροών ύψους 6,9εκατ.ευρώ στο σύνολο του έτους 2010.

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, το 2010 χαρακτηρίστηκε από σημαντικές ενέργειες προώθησης και ενδυνάμωσης της μάρκας. Παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικράτησαν στην Ελληνική αγορά, ο Όμιλος συνέχισε να υποστηρίζει την προβολή των προϊόντων του και ειδικά των σημαντικών λανσαρισμάτων που πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο έτος, με τους ακόλουθους τρόπους επικοινωνίας:

– Διαφήμιση στην τηλεόραση των στρατηγικών κατηγοριών όπως είναι το πρόσωπο με την νέα σειρά αντιγήρανσης «Κερσετίνη & Βελανιδιά» και τα μαλλιά, με τις νέες βαφές.

– Ανανέωση της εικόνας και παρουσίας της μάρκας στα φαρμακεία, με νέους τρόπους προβολής, νέα στάντς και εμπλουτίζοντας με νέα προϊόντα την κατηγορία του προσώπου.

– Εκτενές πρόγραμμα ενεργειών προς τους φαρμακοποιούς, με στόχο τη διαρκή ενημέρωση τους για τα νέα προϊόντα.

Στην Αμερική, ο Όμιλος στα πλαίσια της συμφωνίας που έχει συνάψει με την Johnson&Johnson για την παροχή της άδειας διανομής των προϊόντων του (Βόρεια και Λατινική Αμερική), διένυσε επιτυχώς την μεταβατική περίοδο που εμπεριείχε τις προσπάθειες υποστήριξης της μάρκας στα υφιστάμενα δίκτυα για την Βόρεια Αμερική και την ομαλή μετάβαση της τεχνογνωσίας της και στις δυο περιοχές. Στην Ευρώπη, ο Όμιλος συνέχισε να ενδυναμώνει την παρουσία του στα σημεία ημι-επιλεκτικής διανομής και στα φαρμακεία. Παράλληλα, ο Όμιλος διεύρυνε την παρουσία του ανά τον κόσμο με το άνοιγμα έξι νέων καταστημάτων ΚΟΡΡΕΣ μέσω των διανομέων του στις εξής πόλεις: ένα στο Ντουμπάι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ένα στην Σόφια στη Βουλγαρία, ένα στην Αγία Πετρούπολη στην Ρωσία, ένα στην Μπρατισλάβα στη Σλοβακία και δυο στην Σιγκαπούρη.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra