fbpx

Πότε και ποιος θα ασχοληθεί με τις οδικές μεταφορές;

0

Έλλειψη ρευστότητας, στασιμότητα εξελίξεων, έλλειψη οργάνωσης και πάγωμα αγοράς φρενάρουν και καίνε τους άσσους του κλάδου οδικών μεταφορών. Έλλειψη ρευστότητας, στασιμότητα εξελίξεων, έλλειψη οργάνωσης και πάγωμα αγοράς φρενάρουν και καίνε τους άσσους του κλάδου οδικών μεταφορών.

Όσο για τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες όπως προτάσεις για αγορά κινητήρων Euro 5 –υποδείξεις εταιρειών συμβούλων και κρατικών φορέων, ακούγονται στις μέρες μας όνειρα θερινής νυκτός, αφού μόνο στα συνέδρια μπορούν να ακουστούν.
Στην πράξη τα πράγματα είναι διαφορετικά, οι ιδιώτες δεν ασχολούνται με θέματα περιβάλλοντος όσοι δεν υπάρχουν ευδιάκριτοι νόμοι. Ασχολούνται όσοι καίγονται.
Σε σημερινό ρεπορτάζ που έκανε η fmvoice, παράγοντες της αγοράς εν όψει οικονομικής δυσμένειας ζητούν μέσω της fmvoice να αλλάξει άμεσα η μορφή πληρωμών στην αγορά, καταγγέλλοντας τις σημερινές συνθήκες ενώ, θεωρούν εξαιρετικά δύσκολη προσέγγιση την ανανέωση των παλαιών φορτηγών Euro 2, 3 σε Euro 5. Παράλληλα, κάνουν λόγο και δυσοίωνες προοπτικές στο κλάδο, στην περίπτωση που οι συνθήκες συνεχίσουν κατ’ αυτόν το τρόπο.
Απαντώντας, ο κος Κώστα Κωνσταντόπουλος, διευθυντής οδικού τμήματος της Ziegler Hellas SA σε σχετικές ερωτήσεις, βάζει σε προτεραιότητα τις πληρωμές, και κάνει λόγο για μείωση της πίστωσης, προτείνοντας το όριο των 30 με 40 ημερών για να δουλέψουν τα φορτηγά. Μιλά για απουσία θετικών εξελίξεων διαμηνύοντα πως αν δεν ανοίξει η αγορά –‘προοπτικές δεν υπάρχουν’.
Σχετικά με το πλήθος φωνών που ακούγονται για την αντικατάσταση των φορτηγών με κινητήρες Euro 5, o ίδιος τονίζει ότι ναι μεν βοηθάει, καθώς μεταξύ των άλλων έχουν και φθηνότερα τέλη διέλευσης πχ στην Γερμανία αλλά κοστίζουν ακριβότερα. Βέβαια όλα είναι συνάρτηση κόστους και ωφέλειας.
Από την πλευρά του, ο κος Ιωάννης Σιαμάς, πρόεδρος των Διαμεταφορέων μιλώντας για τις εξελίξεις στο κλάδο υπογραμμίζει ότι μέχρι πριν από 1 μήνα οι εξελίξεις προέβλεπαν ότι θα υπάρξουν μεταβολές στο κλάδο, σήμερα από ότι φαίνεται η ατζέντα του υπουργείου δεν κινείται με βάση τα προηγούμενα σχέδια. Βλέπει δυσοίωνες εξελίξεις και μιλά για παντελή έλλειψη οργάνωσης. Εν αντιθέσει, το τοπίο δείχνει καλύτερο για τις ξένες μεταφορικές.
Εξαιρετικά δύσκολη θεωρεί την προσέγγιση αντικατάστασης παλαιών φορτηγών με φορτηγά που έχουν επάνω κινητήρες νέας τεχνολογίας σε αντίθεση όσους το προτείνουν και στα λόγια το θεωρούν εύκολο.
Η εξοικονόμηση καύσιμου γίνεται πράγματι από ένα φορτηγό με κινητήρα Euro 5, ωστόσο θα πρέπει να έχει αποφασιστεί αν είναι προτιμότερο να πληρώνει η μεταφορική το τόκο σε leasing ή σε δασμούς πετρελαίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι η σχέση σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε ο κος Ι. Σιαμάς είναι 2 : 1.
Οι ιδιώτες, όσο δεν υπάρχουν νόμοι όπως τονίζει δεν ασχολούνται με τα περιβαλλοντικά θέματα, ασχολούνται μόνο όσες εταιρείες ρυπαίνουν.
Τέλος κίνητρο για την αγορά νέου φορτηγού ή την αλλαγή της νομικής της μορφής είναι η αναγνώριση στις λειτουργικές δαπάνες της άυλης αξίας και η απόσβεση της.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra