fbpx

Τις σάρκες τους ”τρώνε” οι τηλεπικοινωνιακοί

0

«Η φτώχεια φέρνει γκρίνια» και ο ανταγωνισμός μάχες χαρακωμάτων στις τηλεπικοινωνίες, με τους παρόχους, μικρούς και μεγαλύτερους να τρώνε τις σάρκες τους. «Η φτώχεια φέρνει γκρίνια» και ο ανταγωνισμός μάχες χαρακωμάτων στις τηλεπικοινωνίες, με τους παρόχους, μικρούς και μεγαλύτερους να τρώνε τις σάρκες τους.

Ο αγώνας για περισσότερους συνδρομητές και έσοδα δεν εστιάζεται το τελευταίο διάστημα τόσο στην εμπορική πολιτική – με εξαίρεση τον ΟΤΕ- αλλά στο πως θα περάσει ο καθένας το μηνυμά του καλύτερα στους καταναλωτές, ενεργοποιώντας τα call center.
Έσχατο παράδειγμα, του «εμφυλίου» στις τηλεπικοινωνίες είναι η ανακοίνωση του ΟΤΕ, ο οποίος γνωστοποίησε ότι το τελευταίο διάστημα έχει γίνει αποδέκτης πλήθους καταγγελιών από πελάτες του, οι οποίοι δέχθηκαν παραπλανητικές επισκέψεις από εκπροσώπους εταιρειών σταθερής τηλεφωνίας, με στόχο την εν αγνοία τους εγγραφή σε άλλο πάροχο.
Οι καταγγελίες, οι οποίες σύμφωνα με πληροφορίες, κάθε άλλο παρά μεμονωμένα περιστατικά αποτελούν, αφορούν στις περισσότερες περιπτώσεις, επισκέψεις αντιπροσώπων άλλων εταιρειών, οι οποίοι εμφανιζόμενοι ως συνεργάτες ή ακόμα και ως εργαζόμενοι του ΟΤΕ, αφού πείσουν κατ’ αρχήν τον πελάτη να δεχθεί ενημέρωση, στη συνέχεια καταγράφουν τα στοιχεία του και τον εγγράφουν στην εταιρεία την οποία εκπροσωπούν.
Χτυπήματα κάτω από τη μέση
Για χτυπήματα «κάτω από τη μέση» από την πλευρά του ανταγωνισμού έκανε λόγο προ μερικών εβδομάδων και ο γενικός διευθυντής της Cyta Ελλάδας κ. Μιχάλης Αχιλλέως, χωρίς να κατονομάσει συγκεκριμένες επιχειρήσεις. Ο κ. Αχιλλέως κατήγγειλε την αθέμιτη πρακτική άλλων εταιρειών, οι οποίες, όταν πρόσφατα η τηλεπικοινωνιακή επιχείρηση αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα με το δίκτυό της, έσπευσαν μέσω των call centers τους να επικοινωνήσουν με πελάτες της Cyta, ενημερώνοντας τους ότι η εταιρεία αντιμετωπίζει πρόβλημα και κλείνει. Μάλιστα, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Cyta, οι εργαζόμενοι στα call centers άλλων εταιρειών συνέδεαν τα τεχνικά προβλήματα ακόμη και με την προσφυγή της Κύπρου στον μηχανισμό στήριξης.
Άλλες εταιρείες πάλι, βάλλουν κατά του ΟΤΕ και των τεχνικών του,επί δικαίως ή αδίκως, κάθε φορά οι συνδρομητές τους αντιμετωπίζουν τεχνικό ή άλλο πρόβλημα. Η ατάκα «φταίει ο ΟΤΕ» σε μια βλάβη ή στην καθυστέρηση ενεργοποίηση μιας φορητότητας είναι καθημερινό φαινόμενο, ακόμη και στις περιπτώσεις που δεν φταίει ο Οργανισμός.
«Ατόπημα» για τον κλάδο θεωρήθηκε και η διαφήμιση της Hellas Online, η οποία δήλωνε ότι είναι «η μόνη ελληνική εταιρεία τηλεπικοινωνιών». Όπως ανέφερε η FMVoice.gr σε δημοσίευμά της με τίτλο«Άναψε φωτιές η ”μόνη” ελληνική εταιρεία τηλεπικοινωνιών».
Οι εταιρείες ΟΤΕ, Cosmote και Forthnet προσέφυγαν στην πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας, και πέτυχαν να απαλειφθεί η λέξη «μόνη» από το διαφημιστικό σποτ. Βέβαια, στο παρελθόν ο ΟΤΕ έχει βγει πολλάκις στην σέντρα από τον ανταγωνισμό για διαφημιστικά του, «χάνοντας» αυτές τις επικοινωνιακές μάχες.
Αυτά τα κρούσματα, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, θα εντείνονται όσο η αγορά βιώνει δύσκολες μέρες και οι εταιρείες βλέπουν τα αποτελέσματά τους να βαίνουν μειούμενα. Ωστόσο, εγείρεται θέμα κατά πόσο οι πρακτικές αυτές είναι θεμιτές και αν εντέλει κάνουν καλό συνολικά στην αγορά…
Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra