fbpx

ΝΕΛ: Μεγαλύτερες ζημιές το 2010

0 24

Διεύρυνση ζημιών και αύξηση πωλήσεων κατέγραψε το 2010 η ΝΕΛ σε σχέση μετο 2009, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Διεύρυνση ζημιών και αύξηση πωλήσεων κατέγραψε το 2010 η ΝΕΛ σε σχέση μετο 2009, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Σύμφωνα με την από 4/5/2010 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Χρηματιστηρίου Αθηνών οι μετοχές της εταιρείας εντάχθηκαν στην κατηγορία «επιτήρησης’ βάσει του άρθρου 3.1.2.5 του κανονισμού του Χ.Α. επειδή οι λογιστικές ζημιές του Ομίλου κατά την προηγούμενη χρήση που έληξε την 31.12.2009 ήταν μεγαλύτερες του 30% της καθαρής θέσης του.

ΑΥΞΗΣΗ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ 97.626.180 ΕΥΡΩ

Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου με καταβολή μετρητών που ολοκληρώθηκε εντός του Δεκεμβρίου του 2010 καλύφθηκε πλήρως με συνολικό ποσό εσόδων από την αύξηση 97,626 χιλ. €. Με το ποσό αυτό ο Όμιλος αποπλήρωσε συνολικές δανειακές υποχρεώσεις ποσού € 67,636 χιλ. και εντός της τρέχουσας χρήσης ο Όμιλος προέβη σε αναδιάρθρωση του τραπεζικού του δανεισμού, με αποτέλεσμα το 96% των μακροπρόθεσμων τραπεζικών υποχρεώσεων να είναι πληρωτέες πέραν της πενταετίας.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Κατά την χρήση του 2010 οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 56.445 χιλ ευρώ έναντι πωλήσεων 39.379 χιλ ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και συγκριτικά αυξήθηκαν κατά 43,34 % κυρίως λόγω των εσόδων από την μίσθωση του ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι και του ΚΟΛΟΣΣΟΣ στο εξωτερικό, των εσόδων από ναύλους των πλοίων ΘΕΟΦΙΛΟΣ και ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ τα οποία δεν εκτελούσαν δρομολόγια το πρώτο πεντάμηνο του 2009 και των εσόδων από την δραστηριοποίηση πλοίων του Ομίλου σε νέες γραμμές στην Αδριατική κατά το 2ο εξάμηνο του 2010.

Το αντίστοιχο λειτουργικό μικτό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε ζημία €14.254 χιλ. έναντι κερδών €1.546 χιλ.

Τα αποτελέσματα (ζημίες) μετά από φόρους της χρήσης ανήλθαν σε ζημία ποσού €43.366 χιλ έναντι ζημίας ποσού €20.464 χιλ την προηγούμενη χρήση. Αξίζει να σημειωθεί ότι σημαντική αρνητική επίδραση στα έσοδα και στην ρευστότητα του Ομίλου είχαν:

Η πρωτοφανής οικονομική ύφεση στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς, η οποία επηρέασε σημαντικά την κίνηση τόσο του επιβατικού κοινού, όσο και της εμπορικής κίνησης των φορτηγών.

Η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά
Η σημαντική αύξηση του κόστους των καυσίμων ( περίπου 40,0% )
Ο αθέμιτος ανταγωνισμός τιμών
Οι κρατήσεις υπέρ τρίτων στην τιμή του εισιτηρίου
Η αύξηση του Φ.Π.Α. (περίπου 21%)
Η καθυστέρηση δρομολόγησης των RO-RO πλοίων της εταιρείας, λόγω μη διάθεσης λιμανιών
Η χρονική υστέρηση της πληρωμής των συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας εν σχέση με τον χρόνο εκτέλεσής τους.

Οι πωλήσεις της Εταιρείας κατά την χρήση 2010 ανήλθαν σε 44.837 χιλ. ευρώ έναντι πωλήσεων 38.187 χιλ ευρώ στην αντίστοιχη προηγούμενη χρήση του 2009 και συγκριτικά εμφανίζονται αυξημένες κατά 17,41 %, το δε αντίστοιχο λειτουργικό μικτό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε ζημία €11.304 χιλ. έναντι κερδών €2.068 χιλ., .

Τα αποτελέσματα (ζημίες) μετά από φόρους της χρήσης του 2010 ανήλθαν σε ζημία ποσού € 36.726 χιλ έναντι ζημίας ποσού € 15.015 χιλ την προηγούμενη χρήση.

ΣΤΟΛΟΣ ΝΕΛ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ

Το 2010 ο στόλος της NEL GROUP αποτελείτο από τα ιδιόκτητα επιβατηγά/οχηματαγωγά συμβατικά πλοία ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ΘΕΟΦΙΛΟΣ, ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ, το οποίο πουλήθηκε τον Ιούνιο του 2010, καθώς και από τα επιβατηγά/οχηματαγωγά ταχύπλοα πλοία ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ, ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι, ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ και ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ.

Επιπλέον, η εταιρεία με τη μορφή εφοπλισμού, ενέταξε στο στόλο της τα επιβατηγά/οχηματαγωγά συμβατικά πλοία EUROPEAN EXPRESS, AQUA JEWEL, AQUA MARIA, ΠΗΝΕΛΟΠΗ, ARBERIA, OLYMPUS (πρώην ROPAX II), ROPAX I και ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ, τα επιβατηγά/οχηματαγωγά ταχύπλοα πλοία ΑΛΚΥΟΝH, ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ και SPEED RUNNER II καθώς και επέκτεινε τις δραστηριότητές της στη μεταφορά εμπορευμάτων με τα RO-RO πλοία ΜΥΚΟΝΟΣ, ΙΠΠΟΤΗΣ και ΚΟΛΟΣΣΟΣ.

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου δραστηριοποιείταιστις παρακάτω γραμμές εσωτερικού:

Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη
Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ικαρία
Καβάλα – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ικαρία
Λαύριο – Αγ. Ευστράτιος – Λήμνος – Καβάλα
Σύρος – Κύθνος – Κέα – Λαύριο
Σύρος – Πάρος – Νάξος – Ιος – Σίκινος – Φολέγανδρος – Κίμωλος – Μήλος
Σύρος – Πάρος – Σέριφος – Σίφνος – Κίμωλος – Μήλος
Σύρος – Τήνος – ʼνδρος
Σύρος – Πάρος – Νάξος – Δονούσα – Αιγιάλη – Κατάπολα – Κουφονήσι –
Σχοινούσα – Ηρακλειά – Νάξος – Πάρος – Σύρος
Σύρος – Πάρος – Νάξος – Φολέγανδρος – Σίκινος – Ίος – Θηρασιά – Θήρα – Ανάφη
Λαύριο – Ψαρά – Μεστά Χίου
Βόλο – Σποράδες
Περιηγητικές πλόες από Κρήτη προς Σαντορίνη
Πειραιάς – Άνδρος – Σύρος – Τήνος – Μύκονος – Πάρος – Νάξος – Ικαρία με Φορτηγό Οχηματαγωγό πλοίο
Πειραιάς – Κάλυμνος – Κως – Ρόδος – Ικαρία με Φορτηγό Οχηματαγωγό πλοίο
Πειραιάς – Κως – Ρόδος με Φορτηγό Οχηματαγωγό πλοίο
Επίσης δραστηριοποιείται με επιβατηγά/οχηματαγωγά και φορτηγά/οχηματαγωγά σε γραμμές εξωτερικού (Αδριατική):
Κόρινθο – Ανκόνα
Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα – Μπάρι

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More