fbpx

2022: Απαισιόδοξοι οι διαφημιστές για την αγορά!

0

Πληθωριστικό περιβάλλον αβεβαιότητας προβλέπουν διαφημιζόμενοι και διαφημιστες, σύμφωνα με τα στοιχεία του πρώτου τρίμηνου του 2022 της έρευνας FORECOMM_s της Abacus για λογαριασμό της ΕΔΕΕ.

Η αισιοδοξία που ακολούθησε το τέλος των lockdowns δίνει την θέση της στην ανησυχία που προκαλεί ο πόλεμος στην Ουκρανία και η επακόλουθη διεθνής κρίση τιμών. Το πρώτο τρίμηνο του έτους οι εκτιμήσεις των στελεχών των μεγάλων διαφημιζομένων κινούνται σαφώς πτωτικά, τόσο για την κατάσταση της επιχείρησής τους όσο και για τον κλάδο τους. Η εκτίμηση για αύξηση της ζήτησης παραμένει θετική, αν και σε χαμηλότερα επίπεδα από τα προηγούμενα τρίμηνα, ενώ όσον αφορά την απασχόληση οι αυξητικές τάσεις παραμένουν. Οι αυξητικές εκτιμήσεις για τις τιμές παραμένουν σε επίπεδα ρεκόρ από την αρχή της μέτρησης, το 2016.

Οι διαφημιζόμενοι «προβλέπουν» ένα πληθωριστικό περιβάλλον αβεβαιότητας για το επόμενο διάστημα. Σύμφωνα δε με τα στελέχη της αγοράς των διαφημιζομένων, οι προϋπολογισμοί marketing αυξάνονται (+21), όχι όμως σε βαθμό που να ενσωματώνουν τις αυξημένες πληθωριστικές αναμονές τους.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra