fbpx

ΞΕΕ: Η πλατφόρμα TRIP2ATHENS και η σκανδαλώδης κοστολόγηση

0

Μεσούσης της Τουριστικής περιόδου «θυμήθηκε»… το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο να βγάλει στον «αέρα» την νέα πανάκριβη πλατφόρμα TRIP2ATHENS που αποτελεί το νέο επίσημο ηλεκτρονικό τουριστικό οδηγό της Αθήνας και της Αττικής που κόστισε το σκανδαλώδες… ποσό των 920.000 ευρώ μαζί τον ΦΠΑ!!

Ο Πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε. κ. Γιώργος Τσακίρης σε ερώτηση της fmvoice.gr

Για ποιο λόγο η νέα πλατφόρμα βγαίνει στον «αέρα» την στιγμή που βρισκόμαστε στο peak της Τουριστικής Περιόδου; Ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας εμμέσως πλην σαφώς δήλωσε τα εξής: «ότι όλα θα κριθούν από την συμμετοχή των Ξενοδόχων και των Τουριστικών Πρακτόρων. Είναι για μας ένα στοίχημα κατά πόσο θα το «αγκαλιάσει» η Αθηναίική Ξενοδοχία. Η επένδυση είναι μεγάλη και το κόστος της πλατφόρμαςTRIP2ATHENS έφτασε τα 920.000 ευρώ μαζί με τον ΦΠΑ και την Τεχνική υποστήριξη να τρέχει… έως τον Μάρτιο του 2017. Επιπρόσθετα, ο κ. Τσακίρης τόνισε χαρακτηριστικά τα εξής: «Το Ξ.Ε.Ε. διαχρονικά κινείται στη στρατηγική της διασύνδεσης του ξενοδοχειακού τομέα με άλλες επαγγελματικές ομάδες και τομείς. Εδώ θέλω να σας θυμίσω και την πρωτοβουλία μας για το «Ελληνικό Πρωινό», που την ίδια στιγμή είναι η σημαντικότερη πρωτοβουλία της χώρας μας στην γαστρονομία και παράλληλα διασυνδέει τον τουρισμό με τον πρωτογενή τομέα. Θέλω να προσκαλέσω όλες τις επιχειρήσεις της Αθήνας να εκμεταλλευτούν τα πλεονεκτήματα και το παράθυρο ευκαιρίας που ανοίγει η πλατφόρμα TRIP2ATHENS”.

Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών κ. Αλέξης Γαληνός σημείωσε χαρακτηριστικά τα εξής: «χωρίς καμία οικονομική υποχρέωση ή κόστος για τους συμμετέχοντες, το TRIP2ATHENS, προβάλλει δυναμικά το σύνολο των τουριστικών δραστηριοτήτων (διαμονή, εστίαση, ψυχαγωγία, αγορές κ.α.) σε 7 γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά, ρωσικά, κινέζικα), προσφέροντας εμπλουτισμένη εμπειρία και αυξημένες δημιουργικές δυνατότητες στον εγχώριο και διεθνή επισκέπτη, από το στάδιο της προετοιμασίας μέχρι και την ολοκλήρωσή του ταξιδιού του.

Παράλληλα αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για τις τουριστικές επιχειρήσεις, που προάγει την εξωστρέφεια και την προώθηση του τουριστικού προϊόντος στη διεθνή αγορά του e-tourism. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από το σύστημα των συνεργειών που υποστηρίζει η πλατφόρμα μεταξύ των ξενοδοχειακών και λοιπών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών και προϊόντων τουριστικού ενδιαφέροντος (2.000 επιχειρήσεις, 470 ξενοδοχεία και περίπου 1.000 αξιοθέατα, εκατοντάδες δραστηριότητες και άλλα σημεία ενδιαφέροντος)».

Από τον Μάρτιο του 2017 και μετά τι θα γίνει; Πολλά τα ερωτηματικά για αυτή την προκλητική… τουριστική προβολή με διαχειριστή το Ξενοδοχειακό επιμελητήριο της Ελλάδας με ευρωπαϊκά κονδύλια. Αξίζει να σημειώσουμε ότι στην προχθεσινή συνέντευξη Τύπου έλαμψαν δια της απουσίας τους οι επίσημοι προσκεκλημένοι της Ελληνικής πολιτείας και συγκεκριμένα η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού κ. Έλενα Κουντουρά και ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Καμίνης.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra