Unilever: Ισχυρές πωλήσεις το β’ τρίμηνο
Η Unilever ανακοίνωσε ισχυρότερη από το αναμενόμενο ανάπτυξη στις πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου, κυρίως λόγω αύξησης του μεριδίου αγοράςτης. Τα κέρδη του κολοσσού στα καταναλωτικά προϊόντα εμφάνισαν άνοδο της τάξης του 2% για το πρώτο εξάμηνο, μεταδίδει το MarketWatch.
Τους πρώτους έξι μήνες του έτους, η εταιρία εμφάνισε καθαρά κέρδη ύψους2,51 δισ. ευρώ, από 2,49 δισ. το ίδιο διάστημα του περασμένου έτους. Την ίδια περίοδο, τα έσοδα υποχώρησαν κατά 2,6% σε 26,3 δισ., εξαιτίας των δυσμενών κινήσεων των ισοτιμιών.
Κατά το δεύτερο τρίμηνο, τα βασικά κέρδη ανά μετοχή αυξήθηκαν 7,5% βάσει σταθερών συναλλαγματικών ισοτιμιών, καθώς και 1,3% σύμφωνα με τις τρέχουσες ισοτιμίες.
Σύμφωνα με το Reuters, η αγγλοολλανδική εταιρία τόνισε σήμερα ότι οι υποκείμενες πωλήσεις ενισχύθηκαν στο τρίμηνο κατά 4,7%, εξαιρώντας τον αντίκτυπο των διακυμάνσεων στις ισοτιμίες, των αποκτήσεων και των εκποιήσεων.
Στη βάση αυτή, οι αναλυτές ανέμεναν μια ανάπτυξη της τάξης του 4,4% κατά μέσο όρο.
Άνοδο εμφάνισε και ο όγκος υποκείμενων πωλήσεων, κατά 2,2%.
Η Unilever πούλησε τους τρεις αυτούς μήνες 1,8% περισσότερα προϊόντα στη διάρκεια του τριμήνου. Η υπόλοιπη τόνωση στις πωλήσεις προήλθε από την αύξηση στις τιμές.
«Προτεραιότητές μας εξακολουθούν να αποτελούν η ανάπτυξη βάσει όγκου στις αγορές μας, η σταθερή βελτίωση του βασικού λειτουργικού περιθωρίου και η ισχυρή ταμειακή ροή», επεσήμανε η εταιρία σύμφωνα με το πρακτορείο.