EOT: Διαφημιστική προβολή μέσω Ryanair
Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού έλαβε απόφαση για συνεργασία διαφημιστικής προβολής με τη Ryanair. Το κόστος για τον ΕΟΤ θα ανέλθει σε 70.500 ευρώ.
Αναλυτικά η καμπάνια θα έχει τη παρακάτω κατανομή ανά χώρα:
Ηνωμένο Βασίλειο:
– 1 e–mail στην περιοχή του Λονδίνου (αεροδρόμιοStansted)
– 2 e–mail στην περιοχή του Λίβερπουλ
– 2 e–mail στην περιοχή του Μάντσεστερ
– 1 e–mail στο Ηνωμένο Βασίλειο με στόχευση σε 1.400.000 άτομα βάσει στοιχείων του καταναλωτικού τους προφίλ
– Carouselbanner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για τρεις εβδομάδες στο τοπικό site
Γερμανία:
– 3 e–mail στην περιοχή του Βερολίνου
– 1 e–mail στην περιοχή του Ντίσελντορφ
– Carouselbanner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για τρεις εβδομάδες στο τοπικό site
– Topbanner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για μια εβδομάδα στο τοπικό site
Πολωνία:
– Carouselbanner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για τρεις εβδομάδες στο τοπικό site
– Topbanner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για μια εβδομάδa στο τοπικό site
– 2 e–mail στην περιοχή της Βαρσοβίας
Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, η αναμενόμενη απήχηση της παραπάνω καμπάνιας ξεπερνά τα 17 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.