ΑΒ: Νερόβραστη καμπάνια
“Σατιρίζω” αιχμηρά την καμπάνια της συμπαθούς εταιρείας.
Είμαι βέβαιος επίσης ότι θα ενοχλήσουμε το managementτης. Αλλά, η αλήθεια αυτή είναι, αγαπητοί φίλοι της Βασιλόπουλος. Η καμπάνια που σας έφτιαξε η διαφημιστική σας, η Spot Thompson αν δεν κάνω λάθος, και την λανσάρετε για να απαντήσετε στην φθήνια της Lidl είναι εντελώς νερόβραστη. Μα καλά λίγη φαντασία, λίγη τσαχπινιά, λίγη ζωντάνια και ελληνικό ταμπεραμέντο χάθηκαν από την προωθητική σας στρατηγική;
Για να κλείνουμε το θέμα. Η καμπάνια αυτή συνιστά διπλό στρατηγικό επικοινωνιακό λάθος σας. Εκτός των παραπάνω, με αυτήν δείχνετε στην αγορά ότι η Lidl σας παρέσυρε στο δικό της γήπεδο. Φαίνετε σα να ομολογείτε ότι σας πιέζει το μερίδιο αγοράς και την ακολουθείτε στην κατ΄ ευφημισμό φθηνή τιμολογιακή πολιτική της.
Ενώ η ΑΒ Βασιλόπουλος έπρεπε να στηρίζει επικοινωνιακά τα δικά της πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού.