fbpx

Μεγαλύτερες ζημιές για τη Frigoglass

0

Διευρύνθηκαν οι ζημιές της Frigoglass στο εννεάμηνο και οι πωλήσεις υποχώρησαν σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Μικρή βελτίωση εμφάνισε το περιθώριο EBITDA.

Ειδικότερα, στο εννεάμηνο τα προσαρμοσμένα καθαρά αποτελέσματα εμφάνισαν ζημιές 21,264 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 20,572 εκατ. ευρώ το 2015.

Οι πωλήσεις στο εννεάμηνο του 2016 μειώθηκαν 11,3% στα 322,894 εκατ. ευρώ έναντι των 363,968 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2015.

Στο γ΄ τρίμηνο, οι ζημιές σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων συρρικνώθηκαν στα 12,430 εκατ. ευρώ έναντι των 16,609 εκατ. ευρώ στο γ΄ τρίμηνο του 2015.

Οι πωλήσεις στο γ΄ τρίμηνο μειώθηκαν 15,8% στα 83,195 εκατ. ευρώ έναντι των 98,808 εκατ. ευρώ το 2015.
Ειδικότερα, και σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας:

Η μεταβολή της εποχικότητας των πωλήσεων του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης στη Νιγηρία επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις του τριμήνου.

Ανάκαμψη στην Ανατολική Ευρώπη λόγω αυξημένης ζήτησης για επαγγελματικά ψυγεία ICOOL από τους εμφιαλωτές της Coca-Cola σε Ρωσία και Ουκρανία.
Η ανάκαμψη στη Δυτική Ευρώπη συνεχίστηκε λόγω της αυξημένης ζήτησης για επαγγελματικά ψυγεία της καινοτόμου σειράς ICOOL.

Η αύξηση του κόστους παραγωγής στον κλάδο Υαλουργίας στη Νιγηρία εξαιτίας της υποτίμησης του τοπικού νομίσματος αντισταθμίστηκε μερικώς από αυξήσεις τιμών.

Το ευνοϊκό γεωγραφικό μείγμα πωλήσεων, οι επιδόσεις του τομέα παροχής υπηρεσιών (Service), και η προσωρινή θετική επίδραση από την αναπροσαρμογή της αξίας των αποθεμάτων στον κλάδο Υαλουργίας, βελτίωσαν το περιθώριο EBITDA.

Η εταιρεία βρίσκεται σε σε συζητήσεις με τον κύριο μέτοχο της Frigoglass Truad Verwaltungs, την ad hoc επιτροπή συμβούλων που αντιπροσωπεύει τους ομολογιούχους και άλλους κύριους δανειστές ώστε να εξασφαλιστεί μία σταθερή και βιώσιμη κεφαλαιακή δομή.

Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε:

“Η ανάκαμψη των πωλήσεων σε Ρωσία και Δυτική Ευρώπη αντισταθμίστηκε από την αναμενόμενη επίπτωση της εποχικότητας των πωλήσεων του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης στη Νιγηρία και την μείωση των επενδύσεων των πελατών μας σε επαγγελματικά ψυγεία στην Ασία. Η υψηλότερη ζήτηση και οι προσαρμογές της τιμολογιακής πολιτικής μας, με στόχο τον περιορισμό της αρνητικής επίδρασης της υποτίμησης του Νάιρα, συνετέλεσαν σε αύξηση πωλήσεων του κλάδου Υαλουργίας στη Νιγηρία.

Για το τέταρτο τρίμηνο, αναμένουμε ο κλάδος Επαγγελματικής Ψύξης να ευνοηθεί από την περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων του Service, την εποχικότητα των πωλήσεων στη Νιγηρία και την αυξημένη ζήτηση για ICOOL στη Δυτική Ευρώπη. Στον κλάδο Υαλουργίας, μετά από ένα ισχυρό τέταρτο τρίμηνο πέρυσι, η πτώση των πωλήσεων στο Jebel Ali και η υποτίμηση του Νάιρα θα συνεχίσουν να επηρεάζουν το περιθώριο κέρδους μας για το υπόλοιπο του έτους.”

 

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra