Προς ΕΣΗΕΑ: Για τα “μικρά” μαγαζιά πότε θα ενδιαφερθείτε;
Να σταματήσει τα καλαμπούρια η συνδικαλιστική γραφειοκρατία.
Εντάξει, καταλαβαίνουμε ότι ο ΔΟΛ, το Mega, ο “Πήγασος” είναι μεγάλα μαγαζιά αφού στις εκλογές της ΕΣΗΕΑ κουβαλούν χιλιάδες κουκιά και επηρεάζουν το αποτέλεσμα. Για τα νέα μαγαζιά, αυτά που δεν έχουν πολλούς ψηφοφόρους, αλλά έχουν την δυναμική της ανάπτυξης η οποία θα αντιμετωπίσει την ανεργία και την απλήρωτη εργασία, πότε θα ενδιαφερθούν; Προφανής η απάντηση.
Όταν οι τράπεζες συντηρούν με προκλητικά διαφημιστικά budget τα “παπαγαλάκια” επιχειρηματικών και κομματικών συμφερόντων, και δεν αναφέρεται ο “Σάτυρος” στους χρεοκοπημένους “δεινόσαυρους” του κλάδου, όταν στο site του κάθε αντιγραφέα του Αθηναϊκού Πρακτορείου δίνουν χιλιάδες ευρώ, και την ίδια ώρα “τους έχει τελειώσει το διαφημιστικό budget” για τα μέσα που προσφέρουν πραγματική ενημέρωση στον κόσμο, τότε η ΕΣΗΕΑ αυτό το βαφτίζει “προσωπική υπόθεση” και “επιχειρηματική δουλειά” στην οποία δεν έχει καμία ανάμειξη.
Αλήθεια, ακούσαμε ποτέ την φωνή των συνδικαλιστών μας όταν οι τράπεζες ή άλλα συμφέροντα σηκώνουν το τηλέφωνο και απειλούν με αγωγές οικονομικής εξόντωσης τα “μικρά” μέσα με στόχο να τα φιμώσουν;