Ο εξωστρεφής Σαράντης
Για μερικές ελληνικές εταιρίες η επιλογή της στροφής στις αγορές του εξωτερικού δεν αποτέλεσε λύση ανάγκης των τελευταίων ετών λόγω της κρίσης αλλά ήταν διαχρονικά μέρος της βασικής πολιτικής τους και των σχεδιασμών τους. Σήμερα θα αναφερθώ στον όμιλο Σαράντη. Η εταιρία διευθύνεται από ανθρώπους που συνειδητοποίησαν έγκαιρα ότι η εξωστρέφεια και η συνεχής επέκταση είναι και ο βασικός όρος επιβίωσης στην αγορά. το βασικό. Έτσι παρά το αρνητικό κλίμα στην Ελλάδα και τις δυσκολίες στο εξωτερικό , η εταιρία πέτυχε το 2016 αύξηση πωλήσεων κατά 18% και κερδών κατά 24% και αποτελεί μακράν τον πρώτο ελληνικό όμιλο στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων που ανταγωνίζεται επί ίσοις πολυεθνικούς κολοσσούς …