fbpx

Αδυσώπητα ερωτήματα για την Aegean

0

Πώς βρέθηκε η Aegean να «καταπίνει» την πάλαι ποτέ κραταιά Ολυμπιακή; Ποια ήταν εκείνα τα πορίσματα και εκείνες οι αποφάσεις της Επιτροπής Ανταγωνισμού, που οδήγησαν σε μια τέτοια κίνηση επ’ωφελεία συγκεκριμένων, επιχειρηματικών συμφερόντων; Είναι ή όχι η σημερινή επιχειρηματική δραστηριότητα της Aegeanο ορισμός του καρτέλ στις αεροπορικές συγκοινωνίες, τις μεταφορές και τις μετακινήσεις; Εντέλει, η αεροπορική εταιρεία Aegeanλειτουργεί σαν «λαγός» και προπομπός του γερμανικού, αεροπορικού κολοσσού Lufthansa, προκειμένου να εγκαθιδρυθεί ένα μονοπώλιο στις αεροπορικές μεταφορές στους αιθέρες της Ελλάδας, σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος, των ταξιδιωτών, των καταναλωτών και της κοινωνίας;

Γράφει: ο Γιάννης Νικολόπουλος

Καυτά ερωτήματα που απαιτούν σαφείς και ξεκάθαρες απαντήσεις από πλευράς του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και τα οποία φέρνει στην επιφάνεια με σχετική ερώτησή του προς τον αρμόδιο υπουργό, Χρήστο Σπίρτζη ο ανεξάρτητος βουλευτής Αχαΐας, Νίκος Νικολόπουλος ζητώντας παράλληλα την κατάθεση όλων των σχετικών εγγράφων για τη μεταβίβαση – συγχώνευση «ξεπούλημα – χάρισμα» της Ολυμπιακής και της δημόσιας περιουσίας της, στην Aegean της οικογένειας Βασιλάκη.

Στην εν λόγω ερώτηση – αίτηση κατάθεσης εγγράφων (αριθμός 4517/367.27.3.2017), ο κ. Νικολόπουλος και στο σκέλος των ερωτημάτων και των εύλογων αποριών για τη συγκεκριμένη επιχειρηματική κατάσταση επισημαίνει και ερωτά : «Αληθεύει ότι σήμερα στην Ελλάδα, οι αεροπορικές συγκοινωνίες έχουν μεταβληθεί σε μονοπώλιο ιδιωτικών συμφερόντων με όσα αυτό συνεπάγεται; Αφού τότε υπήρχαν πανηγυρισμοί λειτουργίας του ανταγωνισμού με την εξαγορά της Ολυμπιακής Αεροπορίας από τον επιχειρηματικό όμιλο Ανδρέα Βγενόπουλου, με βάση ποιά νέα στοιχεία αποδέχθηκε το κράτος την δημιουργία του σημερινού καθεστώτος; Τι λέει περί αυτού του καρτέλ η Επιτροπή Ανταγωνισμού; Υπήρξε απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού ή σχετικό πόρισμα όποιας άλλης κρατικής αρχής, το οποίο να διαβεβαιώνει ότι δεν λειτουργεί μονοπωλιακό καρτέλ στην περίπτωση της AEGEAN; Σήμερα η εν λόγω εταιρεία ποια περιουσιακά στοιχεία της κρατικής Ολυμπιακής απέκτησε με ποιά διαδικασία και έναντι ποίων τιμημάτων αναλυτικά; Ποιες επιδοτήσεις χορηγεί το κράτος στον Όμιλο αυτό, είτε για την AEGEAN, είτε για τα δρομολόγια νησιών και με βάση ποιά διαγωνιστική διαδικασία; Ποιος ελέγχει αν η εταιρεία στα πλαίσια του μονοπωλίου δημιουργεί black list  ανεπιθύμητων και κάνει επεξεργασία προσωπικών δεδομένων; Ποιες είναι οι απαιτήσεις του κράτους έναντι της Ολυμπιακής και ποιές οι απαιτήσεις ξένων αρχών;».

Περιμένουμε και εμείς με ενδιαφέρον τις απαντήσεις του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, πολύ περισσότερο μάλιστα, όταν αυτές συνοδεύονται με την κατάθεση όλων εκείνων των εγγράφων που αφορούν τις αποφάσεις της Επιτροπής Ανταγωνισμού, οι οποίες  αναφέρονται στο τυχόν μονοπώλιο των αεροπορικών συγκοινωνιών, τις αντίστοιχες αποφάσεις της Επιτροπής Ανταγωνισμού και όποιας άλλης κρατικής αρχής για την υπόθεση της μεταβίβασης της Ολυμπιακής Αεροπορίας-Αεροπλοΐας και της περιουσίας της ,όπου αυτή έχει μεταβιβαστεί και τέλος όλα τα έγγραφα απαιτήσεων του ελληνικού Κράτους ή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ολυμπιακή, όπως στην περίπτωση των επιδοτήσεων.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra