fbpx

ΑVIS: Ανοίγει ο δρόμος… για το σχήμα Συγγελίδη, εκτός της κούρσας το τουρκικό σχήμα Koç

0

Η συρροή των «μνηστήρων» έχει ανεβάσει το «θερμόμετρο» για την πώληση της Olympic (όπως είναι η επίσημη ονομασία της «ελληνικής» Avis) είναι από τις μεγαλύτερες μπίζνες στον κλάδο του αυτοκινήτου, μια και θα φέρει τα πάνω κάτω στην αγορά των μισθώσεων. Οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι το σχήμα Koç – Avis Budget Group έχει προσφέρει τίμημα άνω των 310 εκατ. ευρώ, ενώ η αξία εκτίμησης της Avis Hellas τοποθετείται σε 330 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, η απόκλιση της τάξης των 20 εκατ. ευρώ, που έχει η σημερινή προσφορά, έναντι της αποτίμησής (enterprise value) της, εκτιμάται ότι θα αποτελέσει την αιτία για την οποία, το σχήμα θα παραμείνει εκτός διαγωνισμού, με την τράπεζα Πειραιώς να αναμένεται ότι θα λάβει τις τελικές αποφάσεις το αργότερο μέχρι αύριο.

Αυτό σημαίνει ότι ανοίγει… ο δρόμος για τους Έλληνες επιχειρηματίες του κλάδου των αυτοκινήτων, οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τον διαγωνισμό και την απόκτηση της ελληνικής Αvis. Ένα από τα φαβορί του διαγωνισμού όπως έχει αναφέρει σε αναλυτικό της  ρεπορτάζ η fmvoice.gr στις 30 Μαρτίου είναι η Goldman Sachs, το αμερικανικό fund Worldview από κοινού με τον όμιλο Συγγελίδη, ο οποίος αυτή την στιγμή θέλει να ενδυναμώσει το χαρτοφυλάκιό του αποκτώντας την ΑvisMε την κίνηση αυτή ο Συγγελίδης θα γίνει πρωταγωνιστής στις μακροχρόνιες μισθώσεις και στις ενοικιάσεις των αυτοκινήτων.

Επίσης, οι υπόλοιποι «μνηστήρες» που ακολουθούν είναι, η σύμπραξη του Bασιλάκη με το fund Oaktree και ο Aπ. Tαμβακάκης, που είναι πρόεδρος της Avis Hellas, σε συνεργασία με fund στο οποίο συμμετέχει γνωστή επιχειρηματική οικογένεια.

Πάντως, τα στελέχη της Citigroup στο Λονδίνο, που τρέχουν τη διαδικασία, για λογαριασμό της Πειραιώς αναμένεται να καλέσουν τους μνηστήρες να καταθέσουν τις δεσμευτικές προσφορές τους, το αμέσως επόμενο διάστημα.

Η ΑVIS

Η Avis, με στόλο 31.700 αυτοκινήτων και δίκτυο 80 σταθμών ενοικίασης, κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά τόσο στο rent a car (βραχυχρόνιες μισθώσεις) όσο και στο leasing (μακροχρόνιες και fleet management), ενώ εξειδικεύεται και στην πώληση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, με την περσινή χρονιά να κλείνει με 8.000 μονάδες. Αντίπαλο δέος, η Autohellas Hertz του Oμίλου Βασιλάκη, με αντίστοιχο «όγκο» στόλου, αλλά περισσότερες πωλήσεις, μια και στην Autohellas έχουν ενσωματωθεί τα τελευταία χρόνια η Βελμάρ και η Τεχνοκάρ, προσθέτοντας στο χαρτοφυλάκιο της Autohellas περισσότερες από έξι σημαντικές φίρμες αυτοκινήτων.

Εύλογα η απόκτηση του ελέγχου ενός από τους δύο leaders της ελληνικής αγοράς μισθώσεων ενδιαφέρει πάρα πολλούς εν δυνάμει επενδυτές. Άλλωστε , οι μισθώσεις έχουν μείνει ανεπηρέαστες από την κρίση που έπληξε τα προηγούμενα χρόνια τις πωλήσεις, ενώ την τελευταία τριετία ενισχύθηκαν δραστικά από την αύξηση του τουρισμού.

Για παράδειγμα, η Autohellas έκλεισε το εννεάμηνο του 2016 με τζίρο στα 201,1 εκατ. ευρώ, με EBITDA στα 83,3 εκατ. και κέρδη μετά από φόρους στα 25 εκατ. Και αυτά σε μια χρονιά που η Autohellas δαπάνησε 81 εκατ. ευρώ για την αγορά 6.200 νέων αυτοκινήτων.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra