Ευρώπη, όπως… Ίριδα;
Μπορεί το “φινάλε” των δύο εταιρειών να μοιάζει.
Όμως η μία περίπτωση από την άλλη διαφέρει. Και τη διαφορά την κάνουν, όπως πάντα, οι άνθρωποι. Διότι το μάνατζμεντ της Ευρώπης, τους τελευταίους, δύσκολους μήνες, έτρεξε το πρακτορείο με σεβασμό στους συνεργάτες του και συνέχισε να κάνει -σε αντίθεση με την Ίριδα- αξιόπιστα και υπεύθυνα τη δουλειά του. Το λέμε αυτό από προσωπική εμπειρία, γιατί και η “F&M Voice” και η “Κυριακάτικη” (μέχρι, τουλάχιστον, να πέσει θύμα της παρέας Κατσαούνη) μέσω της Ευρώπης διανέμονταν.
Κρίμα που τράπεζες και μέτοχοι επιφύλαξαν την ίδια τύχη και στα δύο μαγαζιά.