fbpx

Η Public χτυπά στα ίσια τους παραδοσιακούς παιχνιδάδες

Τα Public, συνεχίζοντας την επιθετική τους πολιτική, έχουν μπει δυναμικά και στα «χωράφια» των παραδοσιακών παιχνιδάδων, όπως τα Jumbo και ο Μουστάκας. Η νέα κίνηση της εταιρίας του ομίλου Γερμανού είναι η συνεργασία της με τον διεθνώς αναγνωρισμένο οργανισμό Gordon Training International.

Aφορά την αξιολόγηση και την κατηγοριοποίηση 14.000 κωδικών παιχνιδιών, που πωλούνται σε όλο το δίκτυό της, έτσι ώστε να διευκολύνει τον καταναλωτή μέσω ειδικής εφαρμογής -διαθέσιμης σε 4 καταστήματα και το e-shop- στην εξεύρεση του κατάλληλου παιχνιδιού ανά ηλικία.

Στόχος της Public είναι να διεκδικήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στον αναβαθμισμένο «παιχνιδοπόλεμο» των 200 και πλέον εκατ. ευρώ, με βασικό όπλο όχι μόνο την ευρεία γκάμα παιχνιδιών, αλλά και το ισχυρότατο δίκτυο καταστημάτων της, που αριθμεί 54 σημεία στη χώρα, έναντι 51 της Jumbo και 12 της Mουστάκας, με την τελευταία να λογίζεται το μόνο παραδοσιακό, αποκλειστικά, παιχνιδάδικο.

Η συνεργασία με τη Gordon

Αξίζει να σημειώσουμε ότι και τα 14.000 παιδικά παιχνίδια των Public κατηγοριοποιήθηκαν από συνεργάτες και εξειδικευμένους επιστήμονες του οργανισμού Gordon Hellas, του ελληνικού τμήματος της Gordon Training International, με βάση τη θεωρία των πολλαπλών ευφυϊών του Δρ. Χάουαρντ Γκάρντνερ.

Πάνω από 700 εκδηλώσεις

Τα Public, όμως, δεν αρκούνται στην επίτευξη της πώλησης, αλλά θέλουν να ενισχύσουν ποικιλότροπα την ανάπτυξη των παιδιών. Με στόχο να συμβάλλουν στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων τους και να δημιουργήσουν αφορμές για την ενίσχυση της σχέσης γονέα-παιδιού, οργανώνουν, σε ετήσια βάση, πάνω από 700 εκδηλώσεις και εργαστήρια σε όλα τα καταστήματα της Αθήνας και της επαρχίας.

Παρακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις και σε συνεργασία με τους, πλέον, καταξιωμένους κατασκευαστές παιδικών προϊόντων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, τα Public προσφέρουν μία ολοκληρωμένη πρόταση μέσα από χιλιάδες επώνυμα, ποιοτικά προϊόντα.

Με την καθοδήγηση του άρτια εκπαιδευμένου προσωπικού, ο επισκέπτης μπορεί να βρει εκτός από βρεφικά είδη και παιδικά παιχνίδια, σχολικά βιβλία, CD και βινύλια, βιβλία και comics, αλλά και ταινίες σε μεγάλη ποικιλία και εύρος τιμών. Αποτελούν έτσι έναν ιδανικό προορισμό για το παιδί, ανεξαρτήτως ηλικίας.

Τα μερίδια και οι ανταγωνιστές

Τα Public φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να «στριμώχνουν» σε επίπεδο μεριδίων και πωλήσεων τους παραδοσιακούς παίκτες στην αγορά του παιχνιδιού. H Jumbo, που διατηρεί τον χαρακτήρα μιας αλυσίδας πολυκαταστημάτων με διευρυμένο portfolio, παραδοσιακά ηγείται στην κατηγορία των παιχνιδιών με μερίδια 35%-40%, με την Mουστάκας κοντά στο 15% και την Public να καταλαμβάνει ποσοστό 10% επί των πωλήσεων. Ποντάρει, δε, στην πρόβλεψη για κατακόρυφη αύξηση της online ζήτησης την προσεχή 5ετία, η οποία θεωρείται από τα στελέχη της εταιρίας ικανή να ανατρέψει τη σημερινή εικόνα της αγοράς.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra