Σκλαβενίτης και… εφιάλτες
Πάνω που αντιμετωπίζει αρκετές δυσκολίες στην «αναβίωση» του δικτύου της Μαρινόπουλος, η διοίκηση της Σκλαβενίτης βλέπει… εφιάλτες.
Η Lidl σχεδιάζει τη δημιουργία καταστημάτων στα κέντρα των μεγάλων πόλεων, αρχής γενομένης από την Αθήνα.
Το γερμανικό εκπτωτικό πολυκατάστημα, υπενθυμίζουμε, «τράβηξε» μεγάλο μέρος των πελατών της Μαρινόπουλος, όταν η εταιρεία τελούσε υπό κατάρρευση.
Και όχι μόνο έχει κρατήσει μέρος αυτής της πελατείας κατά την εποχή Σκλαβενίτη, αλλά με τα νέα, κεντρικά καταστήματα και το επιθετικό μάρκετινγκ γίνεται άκρως απειλητικό…