fbpx

Allianz Ελλάδος: Διατήρησε την πρωτιά και το 2017 στην ικανοποίηση πελατών

0

Για 3η συνεχόμενη χρονιά, η Allianz Ελλάδος κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, πετυχαίνοντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών (Net Promoter Score-NPS) στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρίας, ο Δείκτης NPS αποτελεί διεθνώς ένα από τα πιο αξιόπιστα και αναγνωρισμένα εργαλεία για τη μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη. Η Allianz Ελλάδος διεξάγει την έρευνα Net Promoter Score από το 2006, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Ομίλου Allianz και σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία ερευνών MRB Hellas. Μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, η Allianz, εκτός από το να αξιολογεί την πρόθεση σύστασης της εταιρείας, που αποτελεί και τον βασικό κορμό των ερευνών NPS, επεκτείνεται και στην αξιολόγηση της εμπειρίας του πελάτη σε όλα τα στάδια εξυπηρέτησης αλλά και της επαφής με τα διαφορετικά «κανάλια» επικοινωνίας της μάρκας.

 «Η πελατοκεντρικότητα αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής της Allianz. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στον πελάτη μας άριστη εξυπηρέτηση, με υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, ικανές να ανταποκριθούν στις σύνθετες ανάγκες του. Η ανάδειξή μας, για 3η συνεχόμενη χρονιά ως Ηγέτη Πιστότητας στις Γενικές Ασφαλίσεις μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας προσφέρει νέα, ισχυρότερα κίνητρα ώστε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες μας και να παραμείνουμε στην κορυφή!», δήλωσε η κ. Τζούλη Πανάγου, Διευθύντρια Market Management & Επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra