fbpx

METRO ΑΕΒΕ: Η Nielsen ο στρατηγικός συνεργάτης στην εκπαίδευση των στελεχών

0

Η Nielsen παρουσίασε στη METRO AEBE το νέο διαδραστικό διήμερο workshop: «Practical Category Management», το οποίο ενσωματώνει στο ήδη υπάρχον μοντέλο μια πιο πελατοκεντρική προσέγγιση, καθώς και την πολύτιμη γνώση που μας παρέχει η μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή.

To Workshop στο πλαίσιο της ανάλυσης διαχείρισης κατηγοριών, έδωσε τη δυνατότητα σε 46 έμπειρα στελέχη της METRO να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και να αποκτήσουν τα εφόδια, που θα τους βοηθήσουν στην αποτελεσματική λήψη μίας σειράς σημαντικών αποφάσεων που αφορούν:

(α) στο κατάλληλο εύρος προϊόντων που ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών,

(β) στις βασικές αρχές merchandising και πως αυτές επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά στο σημείο αγοράς,

γ) στην κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική, με βάση τις προτιμήσεις και την ευαισθησία των καταναλωτών ως προς την τιμή και

δ) στην κατάλληλη πολιτική προώθησης, που μπορεί να επηρεάσει την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra