Οι ζημιές και η «μάχη» του Θεοδωρίδη για την επιβίωση της Sato
Tη μεγάλη της «μάχη» δίνει όλα αυτά τα χρόνια η Sato στην προσπάθεια να «γυρίσει το παιχνίδι», να ξεφύγει, δηλαδή, από τον «στενό κλοιό» των ζημιών και να «επιβιώσει» επιχειρηματικά, σε μια πολύ «δύσκολη» αγορά και ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον στον κλάδο επίπλου.
Mια «μάχη» την οποία οι επιχειρηματικοί κύκλοι θεωρούν δύσκολη, πλην όμως ο Γιώργος Θεοδωρίδης δεν την εγκαταλείπει.
«Aιχμή του δόρατος» για τον γιο του ιδρυτή της άλλοτε κραταιάς εταιρείας, αυτή την εποχή αποτελεί το brand «Eντός», το οποίο ενισχύει με κάθε τρόπο, για να εκμεταλλευτεί τα (όποια) όποια αβαντάζ του προσφέρει. Mε την προσθήκη δημοφιλών σημάτων (όπως τα παιδικά Δανέζικα έπιπλα Mojo ή οι δερμάτινοι καναπέδες του οίκου Natuzzi Italy), αλλά, και μια ιδιαίτερα επιθετική εμπορική πολιτική, με «γενναιόδωρες» προσφορές.
Φυσικά, μην ξεχνάμε ότι η Οικογένεια Θεοδωρίδη, έχει να αντιμετωπίσει και τον υψηλό ανταγωνισμό απέναντι στα IKEA, τα οποία διατηρούν την κυριαρχία τους στον κλάδο του εξοπλισμού του σπιτιού, και την επέκταση του δικτύου και των άλλων αλυσίδων (Jysk, Istikbal, English Home κ.α.)
O Θεοδωρίδης παρά και το ζημιογόνο 2017, συνεχίζει να «λοκάρει» projects για μεγάλες επιχειρήσεις (όπως OTE, OΠAΠ, Γερμανός) ενώ, αναδιαρθρώνει το δίκτυο του για να βελτιώσει τα κόστη του και επεκτείνεται σε νέους τομείς, π.χ. την αγορά δαπέδων.
Οικονομικά στοιχεία
Για την χρήση 01/01/2017 έως 31/12/2017 ο κύκλος εργασιών της εταιρίας διαμορφώθηκε στα €9,067 εκατ. έναντι €10,818 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο σημειώνοντας μείωση κατά €1,751 εκατ. ή 18,18%.
Τα μικτά κέρδη της εταιρίας ανήλθαν σε €3,831 εκατ. έναντι €3,811 εκατ. με το μικτό περιθώριο να βρίσκεται στο 42,25% έναντι 35,22% το προηγούμενο έτος, ενώ τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας ανήλθαν σε €6,037 εκατ.
Η εταιρία σημείωσε ζημίες μετά φόρων €3,837 εκατ. έναντι ζημιών €1,859 εκατ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα 2016.