fbpx

ΕΕΚΕ: Απροστάτευτοι οι καταναλωτές από τα τερτίπια των τηλεπικοινωνιακών παρόχων

Για άλλη μια φορά η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) αναφέρεται στο θέμα των πρακτικών που ακολουθούν εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις τηλεπικοινωνίες.

Συγκεκριμένα η ανακοίνωσή της αναφέρει πως «Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας καθημερινά γίνεται αποδέκτης παραπόνων και καταγγελιών τόσο έγγραφων όσο και τηλεφωνικών από καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών.

Οι καταγγελίες αφορούν:

– Παράνομες χρεώσεις στους λογαριασμούς.
– Ελλιπείς υπηρεσίες.
– Έναρξη συμβολαίου με έκδοση μηνιαίου λογαριασμού σε λιγότερο από δέκα ημέρες από την έναρξη της σύνδεσης.
– Ελλιπή και αόριστη προφορική ενημέρωση των υποψηφίων πελατών σχετικά με τους όρους και τις χρεώσεις των εταιρειών.
– Ασάφειες, αοριστίες και γενικά καταχρηστικούς όρους στις συμβάσεις.
– Τηλεφωνικές προσφορές και τηλεφωνικά συμβόλαια για την αλλαγή παρόχου με απόκρυψη της χρέωσης τελών σύνδεσης ή τελών διακοπής συμβολαίου.
– Αργοπορημένη ανταπόκριση ή και άρνηση σε αίτημα έκδοσης αναλυτικής κατάστασης οφειλών
– Επανειλημμένες τηλεφωνικές οχλήσεις για ενημέρωση προσφορών σε ώρες κοινής ησυχίας».

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας με επιστολή της καλεί την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή να προστατέψει τα δικαιώματα των καταναλωτών λαμβάνοντας δραστικά μέτρα για την παύση των καταχρηστικών πρακτικών στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.

Θ. Ι. Ξ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra