Αλλαγές στα τρόλεϊ και τα λεωφορεία: Τα νέα… καθήκοντα των οδηγών
Χρέη περίπου… ελεγκτών εκτελούν από χθες Δευτέρα οι οδηγοί των λεωφορείων και των τρόλεϊ στους δρόμους της Αθήνας, μετά την εντολή που έλαβαν να ανοίγουν μόνο την μπροστινή πόρτα του οχήματος για την επιβίβαση των επιβατών.
Με τον τρόπο αυτό αναμένεται να περιοριστεί ακόμα περισσότερο η εισιτηριοδιαφυγή, η οποία συνιστά μία από τις μεγάλες ”πληγές” του ΟΑΣΑ.
Αυτό τόνισε τις προηγούμενες ημέρες ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος μάλιστα ανέφερε ότι υπάρχει πρόταση του Υπουργείου στους οδηγούς να… ελέγχουν ποιοί επιβάτες χτυπούν εισιτήριο και ποιοί όχι, έναντι κάποιου πρόσθετου ποσού στο μισθό τους.
Ήδη το μέτρο εφαρμόστηκε από τις αρχές της εβδομάδας και οι υπεύθυνοι του ΟΑΣΑ αναμένουν τώρα να δουν τις επόμενες ημέρες πως θα λειτουργήσει και αν θα έχει επιπτώσεις στους χρόνους μεταφοράς των επιβατών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη διαδικασία προκρίνεται από τον ΟΑΣΑ, καθώς και πάλι πριν από χρόνια, οι οδηγοί προσπαθούσαν να επιτελέσουν και χρέη… ελεγκτών, κάτι που δεν κατέστη δυνατό και έφερε καθυστερήσεις στα δρομολόγια.
Ωστόσο, αυτή τη φορά, οι υπεύθυνοι του οργανισμού αναμένουν ότι θα υπάρχουν θετικά αποτελέσματα σε συνδυασμό και με την ύπαρξη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της ηλεκτρονικής κάρτας.
Τα αυξημένα έσοδα από τις κάρτες και τα εισιτήρια εξάλλου έχουν φέρει χαμόγελα στο Υπουργείο Μεταφορών και εκτιμάται ότι οι επόμενοι μήνες θα είναι ακόμα πιο αποδοτικοί, αν το εν λόγω μέτρο ισχύσει χωρίς προβλήματα.