fbpx

ΕΟΠΥΥ: Δημιούργησε βάση δεδομένων για 11 εκατ. ασφαλισμένους

0

Data Center για 11 εκατ. ασφαλισμένους, με στόχο την ομογενοποίηση και συγκέντρωση των δεδομένων από διαφορετικές πηγές για τον σχεδιασμό πολιτικών και έρευνας, δημιούργησε ο ΕΟΠΥΥ.

Μέσω της βάσης δεδομένων οι ερευνητές θα έχουν τη δυνατότητα να αντλούν δεδομένα από την «τράπεζα» του ΕΟΠΥΥ για επεξεργασία και την εξαγωγή επιστημονικών συμπερασμάτων.

Η νέα κεντρική υπολογιστική υποδομή του Οργανισμού διαλειτουργεί με συνεργαζόμενους φορείς και παρόχους, εξασφαλίζει την ασφάλεια των δεδομένων, παρέχει αναφορές για την χάραξη στρατηγικής, άμεσες, ποιοτικές και ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές συναλλαγές και υποστηρίζει νέες υπηρεσίες.

Σημειώνεται, πως καθημερινά με το πληροφοριακό σύστημα του ΕΟΠΥΥ συνδέονται 60.000 απομακρυσμένοι χρήστες (πάροχοι), 100.000 πολίτες αναζητούν ηλεκτρονικά πληροφορίες σχετικές με το Φορέα και 1300 υπάλληλοι του Οργανισμού. Γι αυτό, το σύστημα απαιτείται να είναι διαθέσιμο όλες τις ώρες και τις ημέρες, να αποκρίνεται άμεσα, να είναι φιλικό στην πρόσβαση και χρήση, να διασφαλίζει τα δεδομένα, να έχει ευελιξία στην κάλυψη νέων αναγκών σε άμεσο χρόνο και να τηρεί σύγχρονα πρότυπα.

Μέχρι τώρα, ο ΕΟΠΥΥ χρησιμοποιούσε κοινές υποδομές με τον ΕΦΚΑ, με αποτέλεσμα να υπάρχουν περιορισμοί διαθεσιμότητας, αλληλεξάρτηση της λειτουργίας των δύο συστημάτων, δύσκολη και χρονοβόρα συμβατική διαχείριση, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ επέλεξε για τη δημιουργία του κεντρικού computer room, ιδιόκτητο χώρο με τις υψηλότερες διεθνείς προδιαγραφές, για τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες, με σύγχρονες υποδομές πυρασφάλειας και ασφαλούς πρόσβασης, κλιματισμό και αδιάλειπτη παροχή ρεύματος, αλλά και δυνατότητα επέκτασης. Με το νέο data center αυξάνει 6 φορές την υπολογιστική του ισχύ, 4 φορές την ταχύτητα πρόσβασης στο λογισμικό εφαρμογών και σε σταθερή βάση, εξασφαλίζει ανεξαρτησία από εξωγενείς παράγοντες και έχει την δυνατότητα σχεδίασης και υλοποίησης νέων υπηρεσιών, επιταχύνονται οι διαδικασίες συγκέντρωσης δεδομένων και έκδοσης αναφορών, καθώς και η εξοικονόμηση πόρων και ανθρωποωρών. Αποκτά δυνατότητες υποστήριξης e-συναλλαγών χωρίς την φυσική παρουσία του πολίτη. Η στρατηγική της διοίκησης του Οργανισμού είναι όλες οι διαδικασίες να γίνονται γρήγορα και ηλεκτρονικά με τον πλέον σύγχρονο τρόπο.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra