Κωτσόβολος: Ξεπέρασε τη Jumbo
Φυσικά οι νεοφιλελεύθεροι και οι κιτς της εποχής μας αυτό θα το βρίσκουν σωστό.
Στο Σάτυρο που δεν ανήκει σε καμία από τις δύο κατηγορίες, αυτή τη διαφημιστική καμπάνια, αυτή την κακόγουστη και δήθεν χιουμοριστική προσέγγιση της αγοράς και της κοινωνίας, τη βρίσκει χρήσιμη μόνο για τα σκουπίδια. Σε θέματα σαν κι αυτό μία εταιρία σαν την Κωτσόβολος, έχει τη μικρότερη ευθύνη.
Οι επικοινωνιολόγοι και οι διαφημιστές της που πληρώνονται από την Κωτσόβολος για να τη βοηθήσουν να ανεβάσει τις πωλήσεις και τα κέρδη της, αυτές έχουν τη μεγάλη ευθύνη.
Δεν είμαστε όλοι οι Έλληνες καταναλωτές Jumbo.