Σε συμφωνία για στρατηγική συνεργασία προς όφελος των πελατών τους ήλθαν οι εταιρίες μετρήσεων Nielsen Hellas και Convert Group.
Η Nielsen, συνιστά ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα στην μέτρηση του καναλιού των offline Supermarkets, ενώ η Convert Group κατέχει ειδίκευση στη μέτρηση του καναλιού των online Supermarkets και Ηλεκτρονικών Φαρμακείων.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, οι δύο εταιρείες προσθέτουν αξία στις υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους στην Ελλάδα, με μετρήσιμα οφέλη: την ολιστική προσέγγιση του offline και online καναλιού των Supermarkets για τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα (FMCGs).
Αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής, σε πρώτη φάση, θα είναι η δημιουργία ετήσιας έκθεσης για το έτος 2018 που θα περιλαμβάνει δεδομένα της επίδοσης τόσο των φυσικών όσο και των ηλεκτρονικών Supermarkets, παρουσιάζοντας σφαιρική άποψη του λιανεμπορίου στην Ελλάδα, καθώς και συγκρίσεις της απόδοσης διαφόρων κατηγοριών/εταιρειών/προϊόντων στα δύο αυτά κανάλια.
Σημειώνεται ότι η ετήσια έκθεση διατίθεται από σήμερα 5 έως τέλος Δεκεμβρίου και διαμορφώνεται στις ανάγκες και τις κατηγορίες της κάθε εταιρίας FMCG που θα την παραγγείλει.
Μ.Μ.