Folli-Follie: O απόηχος του πάρτυ των γιορτών και οι… διαφημίσεις στα Social
Οι γιορτές είναι πίσω μας, οι περισσότεροι πέρασαν καλά, αλλά κάποιοι φαίνεται πως πέρασαν ακόμα καλύτερα, παρότι η περιρρέουσα ατμόσφαιρα δεν ενδείκνυται για φαντασμαγορικές εκδηλώσεις.
Ο λόγος για την οικογένεια Κουτσολιότσου, του υιού Τζώρτζη, τέως CEO της Folli Follie που μέσα στα Χριστούγεννα και την στιγμή που το νομικό επιτελείο της εταιρίας προετοιμάζονταν για την κλήτευση της ανακρίτριας που αναμένεται να έρθει από μέρα σε μέρα, καλούσε δεκάδες φίλους της στο σπίτι της στα Βόρεια Προάστια.
Απαστράπτουσα η σύζυγος Μαρίζα Κουτσολιότσου, απαστράπτουσες και οι δύο νεαρές κόρες του ζευγαριού που φωτογραφήθηκαν με τους γονείς τους και ανέβασαν τις φωτογραφίες στο δημοφιλές κοινωνικό μέσο δικτύωσης Instagram.
Ναι μεν το πάρτυ δεν πήρε ούτε στο ελάχιστο τη δημοσιότητα, ακόμα και μέσω δελτίων Τύπου, που έπαιρναν παλαιότερα οι εκδηλώσεις της οικογένειας, όμως από τις εικόνες και τα ακριβά βραδινά φορέματα φάνηκε πως η κρίση που έχει ξεσπάσει τους τελευταίους μήνες στην εταιρία πολύ λίγο επηρέασε την οικογένεια.
Ο Ιανουάριος, πάντως, θα είναι κομβικός μήνας για την υπόθεση της Folli Follie και όσους εμπλέκονται σε αυτήν από την οικογένεια, καθώς εκτιμάται ότι η ανακρίτρια, μετά την μελέτη του οικονομικού εισαγγελέα Γιάννη Δραγάτση, θα ξεκινήσει την κλήτευση των 14 τέως στελεχών της εταιρίας μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
Επίκειται, δε, ανάλογα με το πόρισμα, ακόμα και φυλάκιση για κάποιους από αυτούς, ενώ ήδη τους έχει απαγορευθεί η έξοδος από τη χώρα μας.
Aδρά πληρωμή στο Facebook
Την ίδια στιγμή, η εταιρία φαίνεται πως προσπαθούσε μέσα στα Χριστούγεννα να σώσει οτιδήποτε σώζεται και να προωθήσει τα προϊόντά της προς πώληση σε όποιον ακόμα μπορεί να το κάνει.
Μάλιστα, εντύπωση προκάλεσε ότι έκανε και χορηγούμενη – πληρωμένη δηλαδή – καμπάνια μέσω των Social media, για την οποία μάλιστα είχε προσλάβει και…influencer γνωστή ηθοποιό καθημερινής σειράς για να πρωταγωνιστήσει στη διαφήμιση.
Φυσικά, αυτό που δεν μπορούσε να ελέγξει ήταν τα σχόλια κάτω από τη χορηγούμενη καμπάνια, μέσω των οποίων οι χρήστες αναρωτιόντουσαν πως γίνεται να διεξάγεται αυτή η καμπάνια την ώρα που η εταιρία αντιμετωπίζει τα γνωστά προβλήματα με τη δικαιοσύνη.