Σκάνδαλο Novartis: Οι διαφημιστικές, τα ΜΜΕ και τα εικονικά τιμολόγια
Άρχισαν να φτάνουν από το απόγευμα οι κλητεύσεις στα χέρια των πρώτων κατηγορουμένων για το σκάνδαλο της Novartis, ενώ τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσουν κι άλλες για τα εμπλεκόμενα πρόσωπα.
Έκπληξη αποτελεί το γεγονός ότι η εισαγγελία κατά της διαφθοράς ξεκίνησε την έρευνα από τον χώρο των μίντια και των διαφημιστικών εταιρειών, που φέρονται να χρησιμοποιήθηκαν από τη Novartis για την πληρωμή δωροδοκιών και για «ξέπλυμα» χρήματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι διαφημιστικές εταιρείες που ελέγχονται από τις εισαγγελικές αρχές είναι δύο: η Prestige, όπως έχει ήδη γίνει γνωστό από τη δικογραφία που διαβιβάστηκε στη Βουλή, αλλά και μία ακόμη, από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες της χώρας, και γνωστή για τις διασυνδέσεις της… με το εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ. Η δεύτερη αυτή εταιρεία, εξάλλου, ήταν και η διαχειρίστρια μεγάλων κονδυλίων που έφταναν στη χώρα μας κατευθείαν από την Ελβετία και μάλιστα, παρακάμπτοντας ακόμη και τον Κωνσταντίνο Φρουζή.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι εισαγγελικές αρχές έχουν εντοπίσει εικονικά τιμολόγια που χρησιμοποιούσαν οι εμπλεκόμενοι, ενώ μέσα στο κόλπο ήταν και πολλά από τα… καταξιωμένα Μέσα της διαπλοκής.
Δ.Κ.