Οι Έλληνες επιμένουν… μικρομεσαία
Ένα στα δύο αυτοκίνητα που πωλείται στην ελληνική αγορά ανήκει στην μικρομεσαία κατηγορία, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων.
Συγκεκριμένα, στο σύνολο της αγοράς, το segment B έχει ποσοστό 45,71%, που «μεταφράζεται» σε πωλήσεις 17.640 οχημάτων από την αρχή του χρόνου μέχρι και το τέλος του Απρίλη.
Από το σύνολο των πωλήσεων της κατηγορίας, τα 13.252 αυτοκίνητα ήταν κλασικά μοντέλα (ποσοστό 34,34% της αγοράς) και τα υπόλοιπα 4.388 ανήκουν στην κατηγορία των SUV (11,37%).
To δημοφιλέστερο μοντέλο του segment B είναι το Toyota Yaris με πωλήσεις που έφτασαν τα 2.229 αυτοκίνητα, ακολουθούμενο από τα Opel Corsa και Peugeot 208.
Το Τ-ROC της VW, ήταν το δημοσιλέστερο στην κατηγορία των SUV, που ανήκουν στο segment B.