Ούτε express… ούτε… με σεβασμό στους πελάτες της
Οι διαμαρτυρίες είχαν αρχίσει να φτάνουν στα αυτιά μου και στο mail μου ήδη από τον περασμένο Μάιο όταν οι πτήσεις της συγκεκριμένης εταιρίας την ημέρα των εκλογών βγήκαν σε πολλούς ετεροδημότες… ξινές λόγω καθυστερήσεων που πολλές φορές έφτασαν και τις δύο ώρες.
‘’Λόγω της ημέρας θα γίνεται’’ σκέφτηκα.
Όχι όμως. Η κατάσταση συνεχίστηκε και τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.
Σχεδόν καθημερινά μάθαινα από διαφορετικές πλευρές για μονόωρες και δίωρες καθυστερήσεις σε πτήσεις, ενώ κάποιοι δυσαρεστημένοι επιβάτες δεν δίστασαν να γράψουν και στο Facebook την εμπειρία τους.
Όταν ήρθε η ώρα να επιλέξω κι εγώ μια εταιρεία για να κάνω ένα ξαφνικό ταξίδι -εξπρές για οικογενειακούς λόγους σε νησί είπα ‘’ας δώσω μια ευκαιρία’’.
Και το διαπίστωσα κι από μόνη μου: Σ ένα ταξίδι με τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρία που διατυμπανίζει τις συνδέσεις της με τα ελληνικά νησιά μάλλον η εξαίρεση είναι η… συνέπεια.
Όπως αποδεικνύεται, μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού, στη μέση της τουριστικής περιόδου, την οποία οι πάντες χρησιμοποιούν ως ”τυράκι” για ανάπτυξη, η εν λόγω εταιρία δεν σέβεται επ’ ουδενί τα 100αρια – και όχι μόνο – που πληρώνουν οι επιβάτες και έχει σαν σύστημά της την αργοπορία.
Πραγματικά δεν με καλύπτει η δικαιολογία που μου μεταφέρθηκε από τους υπαλλήλους τους ότι είναι καλοκαίρι και δικαιολογείται η καθυστέρηση. Δεν με καλύπτει το ό,τι υποστήριξαν με θέρμη ότι και οι άλλες εταιρίες αργούν.
Για μια εταιρία που θέλει να λέγεται σοβαρή και να διατηρεί την πελατεία της χρειάζονται πράξεις. Και η μόνη βασικη πράξη που πρέπει να κάνει η συγκεκριμένη εταιρεία είναι να πετά στην ώρα της και με ασφάλεια τους επιβάτες που την επιλέγουν και δίνουν σε αυτή τα χρήματα που παίρνουν.
Όταν το πετύχει αυτό, τότε θα την ξαναπροτιμήσω, με την ελπίδα να είναι όντως… εξπρές όπως αναφέρει και το ένα συνθετικό του ονόματός της…
Προς το παρόν όμως… μαύρο στο Μαυρογιαλούρο και γενικώς σε όποιες εταιρίες υποτιμούν τη νοημοσύνη μας.