fbpx

Εσείς ταλαιπωρείτε τους πολλούς, κ. Μητσοτάκη!

Πολλές αντιδράσεις στην κοινή γνώμη και σφοδρές επικρίσεις από την αντιπολίτευση, έχει προκαλέσει το μήνυμα – δήλωση μέσω twitter του πρωθυπουργού περί «ταλαιπωρίας των πολλών από τους λίγους», που αναρτήθηκε με αφορμή τη χθεσινή απεργιακή κινητοποίηση.

Και όμως ο Κ. Μητσοτάκης στην ουσία του επιχειρήματός του, έχει δίκιο 100%. Ποτέ τόσοι λίγοι – τους χαρακτηρισμούς τους αφήνω στη διάθεσή σας – δεν ταλαιπώρησαν τόσο πολύ, τους πολλούς.

Εξηγούμαι με ένα χαρακτηριστικό και κραυγαλέο παράδειγμα: Όπως είναι γνωστό χθες, οι συγκοινωνίες στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής παρέλυσαν. Μετρό, τρόλεϊ, τραμ, προαστιακός δεν λειτούργησαν. Μόνο οι αστικές συγκοινωνίες, πραγματοποίησαν δρομολόγια μεταξύ 9 το πρωί και 9 το βράδυ.

Θα ανέμενε κανείς ότι οι διοικήσεις των φορέων των συγκοινωνιών, που διορίζονται από την κυβέρνηση και λογοδοτούν σ’ αυτή θα πύκνωναν τα δρομολόγια, για να καλύψουν εν μέρει τα κενά της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού. Στην εσχάτη περίπτωση, έστω θα διατηρούσαν τη σύνηθες πρόγραμμα τους.

Αυτά δεν έγιναν όμως, ούτε καν, στις βασικές γραμμές. Στο παράδειγμα μας τώρα: Στο πρόγραμμα της γραμμής Χ95 Αεροδρόμιο- Σύνταγμα οι αναχωρήσεις χθες βράδυ αναφερόνταν στο σχετικό πίνακα με βάση τον προγραμματισμό τους μεταξύ 19,30-20,30 μμ ως εξής : 19,40 -19,55-20,10-20,25.

Η έκδοση των εισιτηρίων λειτουργούσε κανονικά, παρά το γεγονός ότι οι δύο υπάλληλοι του ΟΑΣΑ αδυνατούσαν να εξυπηρετήσουν την τεράστια «ουρά» που όλο και μάκραινε. Σε ερώτησή μας αν το πρόγραμμα τηρείται, η απάντηση ήταν καταφατική.

Πήρα το εισιτήριο μου στις 19,45 και περίμενα το λεωφορείο – κατά το πρόγραμμα – των 19,55. Λεωφορείο δεν ήλθε και καθώς η αναμονή διαρκούσε, οι υποψήφιοι επιβάτες ημεδαποί και τουρίστες, αυξανόνταν. Όπως δεν ήλθαν και τα λεωφορεία των 20,15 και 20,25.

Λίγο μετά το 20,30 εμφανίστηκε το πρώτο – και τελευταίο από ότι πληροφορήθηκα – λεωφορείο που θα έκανε το δρομολόγιο. Το τι συνέβη, δεν χρειάστηκε να σας περιγράψω. Όσοι κατάφεραν να επιβιβαστούν – γιατί άλλοι τόσοι ή ίσως περισσότεροι έμειναν έξω – στριμώχθηκαν σαν…. σαρδέλες. Ούτε χώρο για να αναπνεύσεις, δεν εύρισκες. Φυσικά ελάχιστοι επικύρωσαν εισιτήριο αφού και να ήθελες, λόγω της κατάστασης που επικρατούσε, δεν μπορούσες.

Το λεωφορείο γέμισε και ξεκίνησε. Πριν πάρει την Αττική Οδό, πέρασε από δύο ακόμα στάσεις, που ανέμεναν εργαζόμενοι στα μεγάλα καταστήματα που βρίσκονται στη ζώνη του αεροδρομίου. Προσπάθησαν να επιβιβαστούν πλην όμως, δεν υπήρχε ούτε εκατοστό χώρου διαθέσιμο. Βλέμματα απόγνωσης και παραίτηση. Αγνοώ πότε και με τι μέσα, επέστεψαν στα σπίτια τους..

Για όλα αυτά προφανώς δεν φταίνε οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ. Υπεύθυνη για την χθεσινή δραματική κατάσταση είναι η διοίκηση του Οργανισμού, που έπρεπε να προγραμματίσει με βάση τις ιδιαιτερότητες της μέρας και να αξιοποιήσει στις γραμμές του Αεροδρομίου όλο τον διαθέσιμο στόλο λεωφορείων. Οι ευθύνες αντανακλώνται και στον αρμόδιο υπουργό Υποδομών Κ. Καραμανλή και στην ίδια την κυβέρνηση. Αλλά μετά την «επιτυχία» του διορισμού του αποτυχημένου πολιτευτή Θεσσαλονίκης Ν. Ταχιάου στο μετρό, φαίνεται ότι επαναπαύονται στις δάφνες τους…

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra