Μύλοι Λούλη: Επενδύσεις, εξαγορές και λανσάρισμα νέων προϊόντων το 2018
Με το βλέμμα στραμμένο στην ανάπτυξη και την εξωστρέφεια οι Μύλοι Λούλη συνέχισαν τη διαδρομή τους στον τομέα της διατροφής και την προηγούμενη χρονιά δίνοντας βάρος σε τομείς όπως η οικονομία, το ανθρώπινο και το περιβάλλον.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την πέμπτη ετήσια έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρίας, η εταιρία εισήγαγε στην αγορά 9 νέα επαγγελματικά και καταναλωτικά προϊόντα, ενώ μετά από 11 χρόνια επεκτάθηκε και πάλι στο εξωτερικό και ιδιαίτερα στις αγορές των Βαλκανίων καθώς αγόρασε ένα σύγχρονο Mύλο στη Βουλγαρία.
Παράλληλα, ολοκληρώθηκε η απορρόφηση της Kenfood από την θυγατρική Nutribakes, ενώ με στόχο την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών σε Αττική και Νότια Ελλάδα, αγόρασε νέα αποθήκη στη Μάνδρα Αττικής.
Την ίδια στιγμή, η εταιρία και το 2018 προχώρησε σε 35 νέες προσλήψεις, αποδεικνύοντας την στήριξη των τοπικών κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται, άλλωστε το 68% των εργαζομένων της προέρχεται από αυτές.
Παράλληλα, επένδυσε στην εκπαίδευση και βαθύτερη ανάπτυξη των δυνατοτήτων του συνόλου του προσωπικού της προσφέροντας 2.887 επιπλέον ώρες επιμόρφωσης. Ταυτόχρονα, η εταιρεία παρείχε σε όλους τους εργαζόμενους της δωρεάν ιδιωτική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ενώ ολοκλήρωσε με επιτυχία την τέταρτη κατά σειρά Εβδομάδα Εθελοντισμού.
Μ.Μ.