fbpx

Εβροφάρμα: Ζημιογόνο το 2011

Αυξημένος κατά 3,31% έκλεισε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Εβροφάρμα ΑΒΕΕ για τη χρήση του 2011, ενώ το ενοποιημένο αποτέλεσμα μετά φόρων διαμορφώθηκε σε 2.907 χιλ € ζημία έναντι 77 χιλ € κερδών της προηγούμενης περιόδου. Αυξημένος κατά 3,31% έκλεισε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Εβροφάρμα ΑΒΕΕ για τη χρήση του 2011, ενώ το ενοποιημένο αποτέλεσμα μετά φόρων διαμορφώθηκε σε 2.907 χιλ € ζημία έναντι 77 χιλ € κερδών της προηγούμενης περιόδου.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αυξημένος κατά 3,31% έκλεισε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών κατά τη χρήση του 2011 και ανήλθε στις 29.548 χιλ € έναντι 28.601 χιλ € του 2010. Οριακά αυξημένες επίσης κατά 0.31% ήταν και οι εταιρικές πωλήσεις, που για την τρέχουσα περίοδο ανήλθαν στις 29.379 χιλ € έναντι 29.288 χιλ € την προηγούμενη περίοδο.
Το ενοποιημένο αποτέλεσμα μετά φόρων κατά την ίδια περίοδο ανήλθε σε 2.907 χιλ € ζημία έναντι 77 χιλ € κερδών της προηγούμενης περιόδου. Αντίστοιχα το εταιρικό αποτέλεσμα μετά φόρων ήταν 3.100 χιλ € ζημία έναντι 165 χιλ € ζημίας του προηγούμενου έτους. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 163 χιλ € έναντι 3.278 χιλ €. Τα δε εταιρικά μειώθηκαν σε 442 χιλ € ζημία έναντι 2.687 χιλ € κερδών την προηγούμενη περίοδο. Τέλος, το ενοποιημένο αποτέλεσμα προ φόρων την τρέχουσα χρήση ανήλθε στις 3.400 χιλ € ζημίες έναντι 511 χιλ € κερδών της προηγούμενης χρήσης. Το δε εταιρικό ανήλθε στις 3.596 χιλ € ζημίες έναντι 128 χιλ € κερδών της προηγουμένης περιόδου αντίστοιχα.
Το αποτέλεσμα επηρεάσθηκε δυσμενώς, αφενός από τις αυστηρές προβλέψεις που σχηματιστήκαν και αφετέρου από το υψηλό τραπεζικό κόστος καθώς επίσης και από την εκτίναξη κατά 15% του κόστους της α ύλης. Είναι ευνόητο ότι οι επιπτώσεις του γενικότερου οικονομικού περιβάλλοντος, που απαιτεί εκπτωτική πολιτική στις τιμές των προϊόντων προκειμένου να περιοριστεί η μειωμένη ζήτηση, αποτυπώνονται στα αποτελέσματα της εταιρίας. Η διοίκηση της εταιρίας λόγω του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος παραμένει επιφυλακτική για την τρέχουσα χρήση. Εντούτοις, μια σειρά ενεργειών που ήδη δρομολόγησε δημιουργούν σταθερές βάσεις για την πορεία της εταιρίας και αφορούν.
Tην ανάπτυξη των πωλήσεων σε απομακρυσμένες περιοχές με κερδοφόρα προϊόντα και μειωμένο κόστος του δικτύου διανομής. Ταυτόχρονα, εξορθολογισμός του κόστους του δικτύου διανομής προϊόντων όπως το φρέσκο γάλα, που θα διανέμεται πλέον στην Ανατ. Μακεδονία και Θράκη.
Tην περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών των προϊόντων φέτα (ΠΟΠ), φέτα βιολογική και στραγγιστό γιαούρτι. Οι εξαγωγές ξεπερνούν το 10% των πωλήσεων και πραγματοποιούνται σε 10 χώρες και ήδη στο τρέχον τρίμηνο είναι αυξημένες κατά 25%.
Την ενίσχυση της καθετοποίησης στο αγελαδινό γάλα, αφού πλέον η θυγατρική campus παράγει πρωτογενώς πάνω από 27 τόνους την ημέρα, γάλα ανώτερης θρεπτικής αξίας.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra