Επιχειρήσεις λιανικής: Στο «ρελαντί» το πρώτο εξάμηνο του 2019
Με μια σχετική επιβράδυνση εμφανίζεται η ανάπτυξη πωλήσεων στο οργανωμένο λιανεμπόριο το πρώτο εξάμηνο του 2019, γεγονός που ‘’μεταφράζεται’’ σε οριακή μεταβολή της τάξης του 1%.
Ειδικότερα, στο α’ εξάμηνο του 2019 η κατανάλωση κατέγραψε άνοδο κατά 3,4% σε αξία και 2,9% σε όγκο πωλήσεων, ωστόσο σε επίπεδο οκταμήνου ο ρυθμός ανάπτυξης περιορίστηκε (εξαιτίας των επιδόσεων Ιουλίου-Αυγούστου) στο 2,9% σε όγκο και αξία σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018.
Την ίδια στιγμή, στο οκτάμηνο του 2019 οι πωλήσεις τροφίμων αυξήθηκαν κατά 3,2% σε αξία και 3,3% σε όγκο, τα είδη προσωπικής φροντίδας κατά 2,4% σε αξία και όγκο και τα είδη οικιακής χρήσης σημείωσαν οριακή αύξηση κατά 0,9% σε αξία και οριακή πτώση κατά 0,9% σε όγκο πωλήσεων.
Στις επιμέρους κατηγορίες, αύξηση πωλήσεων κατά 7,2% σε αξία και κατά 6,8% σε όγκο κατέγραψαν τα κατεψυγμένα τρόφιμα, ενώ ακολούθησαν τα snacks που σημείωσαν άνοδο πωλήσεων 5,7% σε αξία και 7,4% σε όγκο και τα συσκευασμένα τρόφιμα οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν κατά 5,1% σε αξία και 4,3% σε όγκο.