fbpx

Έρευνα: Το 95% των οδηγών θα κάνει χρήση βοηθών φωνής εντός του οχήματος

Νέα δεδομένα στην οδηγική εμπειρία προσδίδει πλέον η ψηφιακή τεχνολογία καθώς σύμφωνα με νέα έρευνα η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών (95%) θα χρησιμοποιεί φωνητικό βοηθό εντός του οχήματος τα επόμενα τρία χρόνια.

Πάνω από το ένα τρίτο των οδηγών θα ήταν πρόθυμο να πληρώσει για μια συνδρομή φωνής εγκατεστημένη στο αυτοκίνητο. Μάλιστα, συνολικά, πάνω από το ένα τρίτο των οδηγών (37%) δηλώνει ότι θα ήταν πρόθυμο να πληρώσει ένα premium ή μία μηνιαία συνδρομή για μια υπηρεσία φωνητικού βοηθού εγκατεστημένη ή ενσωματωμένη στο αυτοκίνητό του. Οι νεαρότεροι σε ηλικία οδηγοί ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν, συμπεριλαμβανομένου του 47% των ατόμων ηλικίας 22-31 ετών, σε σύγκριση με το 29% των ατόμων 45-59 ετών και το 18% των άνω των 60 ετών.

Ήδη, σήμερα, σχεδόν το ήμισυ (49%) των καταναλωτών χρησιμοποιεί κάποια μορφή φωνητικής βοήθειας εντός του οχήματος για διάφορες λειτουργίες. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί στο 73% στο πολύ εγγύς μέλλον. Από τους καταναλωτές, που κάνουν ήδη χρήση αυτών των υπηρεσιών, το 77% χρησιμοποιεί τη φωνή για να παίζει μουσική και να ελέγχει τις κατευθύνσεις (ποσοστό που αναμένεται να αυξηθεί στο 85% στο μέλλον). Το φουτουριστικό μέλλον της οδήγησης περιγράφει νέα έκθεση του ερευνητικού ινστιτούτου Capgemini (Voice on the go: How can auto manufacturers provide a superior in-car voice experience), η οποία εξετάζει την υιοθέτηση της φωνητικής εμπειρίας εντός του αυτοκινήτου και τις προσδοκίες των καταναλωτών από αντίστοιχες υπηρεσίες. Προσδιορίζει, επίσης, τις ευκαιρίες για τις εταιρείες αυτοκινήτων να αυξήσουν τα έσοδά τους και να ενισχύσουν τη δέσμευση μέσω της τεχνολογίας φωνής.

Ασφάλεια και ιδιωτικότητα

Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, οι καταναλωτές θέλουν μεν να βελτιωθεί η εμπειρία των χρηστών όσον αφορά τις υπηρεσίες φωνής, αλλά έχουν ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια. Όταν τους ζητήθηκε να αξιολογήσουν την εμπειρία τους χρησιμοποιώντας φωνητικούς βοηθούς μέσα στο αυτοκίνητο, μόνο το 28% τη χαρακτήρισε ως “εξαιρετική”, ενώ το 59% συμφώνησε ότι “ήταν ικανοποιητική, αλλά πρέπει να βελτιωθεί”.

Παράλληλα, με τη βελτίωση της εμπειρίας σε καίριες περιπτώσεις χρήσης, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να αντιμετωπίσουν τις αυξανόμενες ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των δεδομένων.

Βάσει της έρευνας, το 50% των καταναλωτών δήλωσε ότι δεν εμπιστεύεται τους φωνητικούς βοηθούς όσον αφορά τα προσωπικά τους δεδομένα. “Οι βοηθοί φωνής γίνονται ένα ουσιαστικό μέρος του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι βιώνουν την οδηγική εμπειρία και διαχειρίζονται με ασφάλεια τη ζωή τους, ενώ βρίσκονται σε κίνηση. Αυτή η έκθεση καταδεικνύει πώς η αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει να χρησιμοποιεί τη φωνή ως στρατηγικό πλεονέκτημα τόσο για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των πελατών όσο και για την αύξηση των εσόδων με τις συνδεδεμένες υπηρεσίες με την πάροδο του χρόνου”, αναφέρει η σχετική μελέτη.

Οι αναλυτές υπογραμμίζουν ότι, για να σημειωθεί περαιτέρω πρόοδος, ο κλάδος πρέπει να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές σχετικά με τις δυνατότητες φωνής και την ασφάλεια των δεδομένων.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra