Συγνώμη με… tweet
Όντως επρόκειτο περί λάθους που η Πειραιώς έσπευσε να διορθώσει;
Τραπεζικό στέλεχος με γνώσεις της ηλεκτρονικής τραπεζικής με διαβεβαίωσε ότι δεν ήταν λάθος. Πρόκειται μου είπε για πρόγραμμα που «έτρεξε» γιατί ήταν προγραμματισμένο να «τρέξει». Υπήρχε δηλαδή στο σύστημα της Τράπεζας καιρό.
Το λάθος οφείλεται ότι το πρόγραμμα αυτό δεν διαγράφηκε, γιατί βρισκόταν στο σύστημα εδώ και μερικούς μήνες: Όμως όταν οι τραπεζίτες συναντήθηκαν με τον Πρωθυπουργό στο τέλος του χρόνου «πήραν πίσω» λίγες από τις χρεώσεις προμηθειών που σχεδίαζαν και μεταξύ αυτών ήταν και η χρέωση για χρήση του δικτύου ηλεκτρονικής τραπεζικής.
Στην Πειραιώς φαίνεται ότι το πρόγραμμα αυτό δεν ανακλήθηκε για κάποιους εκ των πελατών της και μετά την αποκάλυψη του χαρατσιού κυβέρνηση και Τράπεζα έτρεχαν συμμαζέψουν τα …ασυμμάζευτα.
Πάντως, παράπονα ας μην έχουν οι πελάτες της: Η Πειραιώς ζήτησε συγνώμη έστω και …κολοβή: Mε tweet και όχι με επίσημη – όπως θα άρμοζε- ανακοίνωση!