fbpx

EY: Η κόπωση από τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες επηρεάζει τη ζήτηση των υπηρεσιών έξυπνου σπιτιού

Ενώ το 54% των καταναλωτών θεωρούν ότι το διαδίκτυο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνικής τους ζωής, σχεδόν οι μισοί (45%) αναζητούν ενεργά χρόνο μακριά από το κινητό τους τηλέφωνο και άλλες συσκευές συνδεδεμένες στο διαδίκτυο –ποσοστό που αγγίζει το 53% στην ηλικιακή ομάδα 25-34.

Αυτό προκύπτει από την παγκόσμια έκθεση της ΕΥ, Decodingthedigitalhome, η οποία αξιολογεί τις τάσεις των καταναλωτών σε ένα ευρύ φάσμαηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχονται στο σπίτι και σχετίζονται με την τεχνολογία, τα μέσα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, και τις τηλεπικοινωνίες (ΤΜΤ), σε τέσσερις αγορές:στη Γαλλία, στην Ολλανδία, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι,ενώ ο ρυθμός υιοθέτησης των προϊόντων και υπηρεσιών έξυπνου σπιτιού(smarthome) είναι θετικός – με τη ζήτηση έξυπνων συσκευών νακυριαρχεί σε βάθος πενταετίας – η δραστική αύξηση της εξάρτησης από το διαδίκτυο απειλεί την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Οι περισσότεροι ερωτηθέντες δηλώνουν ότι είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί σε θέματα γνωστοποίησης των προσωπικών τους δεδομένων, ενώ το 41% στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο πιστεύουν πως τα δεδομένα τους δε θα είναι ποτέ απολύτως ασφαλή.

Η πολυπλοκότητα χρήσης μίας υπηρεσίας αποξενώνει τους καταναλωτές

Η έρευνα αποκαλύπτειένα αυξανόμενο αίσθημα σύγχυσης των καταναλωτών σχετικά με το ολοένα και πιο σύνθετο περιβάλλον των ευρυζωνικώνπακέτων ψηφιακών υπηρεσιών. Ένας στους τρείς εκ των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι δυσκολεύονται να επιλέξουν υπηρεσίες ή πακέτα υπηρεσιών, τα οποία να ικανοποιούν τις ανάγκες τους. Στο σύνολο των αγορών που εξετάζει η έρευνα, σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (48%) δηλώνουν ότι οι προσφορές τούς δυσκολεύουννα καταλάβουν ποιο πακέτο διαδικτύουπροσφέρει μεγαλύτερη αξία.

Παράλληλα, σχεδόν το ένα τέταρτο των καταναλωτών στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο δυσκολεύονται να βρουν το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει, σε ένα κορεσμένο περιβάλλον υπηρεσιών. Στην ηλικιακή ομάδα 18-24, το ποσοστό αυτό φτάνει στο 34% στις ΗΠΑ και στο 39% στο Ηνωμένο Βασίλειο, γεγονός που φανερώνει ότι το νεαρότερο καταναλωτικό κοινό δε συναντά απαραίτητα λιγότερες δυσκολίες κατά την πλοήγησή του στον ψηφιακό κόσμο.

Οι υπηρεσίες streaming ανταγωνίζονται δυναμικά τους παραδοσιακούς ραδιοτηλεοπτικούς φορείς

Σύμφωνα με την έρευνα,οι υπηρεσίες streaming συνεχίζουν να επαναπροσδιορίζουν το πώς τα νοικοκυριά καταναλώνουν περιεχόμενο. Σχεδόν το ένα τρίτο των ερωτηθέντων,προσανατολίζονται στη χρήση πολλαπλών υπηρεσιώνstreaming, ενώ το 57% δηλώνουν ότι τα μέλη του νοικοκυριού τους παρακολουθούνσύντομαvideoclipsδιαδικτυακά. Αυτή η αλλαγή στη συμπεριφοράπαρατηρείται εντονότερα στις ΗΠΑ, όπου μόνο το 38% των καταναλωτών προτιμούν τα παραδοσιακά τηλεοπτικά κανάλια, σε σύγκριση με το 51% στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 67% στην Ολλανδία.

Ο Χρήστος Κόκιος, Director και επικεφαλής του κλάδου Τεχνολογίας, Media & Τηλεπικοινωνιών της ΕΥ Ελλάδος, σχολιάζει: «Οι εύλογες ανησυχίες του καταναλωτικού κοινού για την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων, θέτουν σε κίνδυνο τον ρυθμό ανάπτυξης των διαδικτυακών υπηρεσιών. Την ίδια ώρα, η πολυπλοκότητα ορισμένων υπηρεσιών φαίνεται να δυσκολεύει τους καταναλωτές. Θεωρούμε ότι, οι επιχειρήσεις στους τομείς τεχνολογίας, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τις ανησυχίες αυτές, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη διαφάνεια και ευκολία χρήσης στις υπηρεσίες που προσφέρουν».

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra