Εμπορική «επίθεση» της ΔΕΛΤΑ Τρόφιμα: Ποιο νέο προϊόν λανσάρει η κορυφαία θυγατρική της MIG
Με το λανσάρισμα ενός καινούριου, δυναμικού προϊόντος στον κλάδο των φυσικών χυμών ξεκινά τη νέα χρονιά η ΔΕΛΤΑ Τρόφιμα, η κορυφαία θυγατρική της ΜΙG, επιδιώκοντας μια υψηλή θέση στην κατανάλωση των συγκεκριμένων προϊόντων.
Μετά το μεγάλο επαναλανσάρισμα που έγινε από την πλευρά της εταιρίας το 2019 με τη νέα συσκευασία 3 ξεχωριστών σειρών, το επόμενο βήμα της ΔΕΛΤΑ είναι η προώθηση μιας νέας γεύσης φυσικού χυμού, με γεύση πορτοκάλι, μήλο και τζίντζερ.
Η ιδιαιτερότητα αυτού του νέου προϊόντος έγκειται, σύμφωνα με τις εταιρίες, στο ιδιαίτερο άρωμά του και στην πιπεράτη γεύση του, καθώς για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένας φυσικός χυμός «παντρεύει» φρούτα και μπαχαρικά.
Με αυτή την κίνησή της η εταιρία επιθυμεί να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τον κλάδο των φυσικών χυμών, που είναι ένας από τους τομείς που έχει ανέβει ιδιαίτερα στην κατανάλωση γενικά τα τελευταία χρόνια.
Έρχεται, δε, να συμπληρώσει με τον καλύτερο τρόπο την ευρεία γκάμα γευστικών προτάσεων της μάρκας LIFE, που παραμένει από τις πιο δυναμικές τυπολογίες της εταιρίας.
Μ.Μ.