Αλ. Δανιηλίδης (Αθηναϊκή Ζυθοποιία): Φοβάται την FMVoice
Κατ’ αρχάς οφείλω να το γράψω. Πριν από αυτόν η εταιρεία άντεχε την δημοσιογραφική κριτική και ακολουθούσε επικοινωνιακή πολιτική σεβασμού σε όλα τα Μέσα Ενημέρωσης. Πριν από αυτόν.
Πραγματοποίησε, λοιπόν, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ενημερωτική συνάντηση με τους δημοσιογράφους. Από αυτήν μας απέκλεισε ο κ. Δανιηλίδης γιατί προφανώς φοβόταν την πιθανώς ενοχλητική δημοσιογραφική παρουσία μας. Σου λέει «θες να έλθει εδώ η Μπακοπούλου ή ο Ψαρράς ή ο Κυπριώτης και να αρχίσουν να με ρωτάνε για τις αυξήσεις στα προϊόντα μας και πόσο μεγάλες είναι και να το πάνε παραπέρα ρωτώντας αν αυτές είναι δικαιολογημένες». Δεν έχει άδικο. Διότι αν βρισκόταν εκπρόσωπος μας εκεί θα τον ρωτούσε, την στιγμή που πανηγύριζε για το γεγονός ότι «το 50% των εσόδων μας προέρχεται από ελληνικές μπύρες», αν «ο ανταγωνισμός από την δυναμική άνοδο των εγχώριων ζυθοποιείων σας εξώθησε να ακολουθήσετε την τάση της αγοράς και πόσο μερίδιο της ελληνικής αγοράς μπύρας έχετε χάσει από την ανάπτυξη των ανταγωνιστών σας;»
Επίσης, όταν θα παρουσίαζε την επενδυτική στήριξη της εταιρείας από την Ολλανδική «μαμά», θα τον ρωτούσαμε «από τα κέρδη της ελληνικής Heineken πόσα φορολογούνται εδώ και πόσα συνδράμουν το ταμείο της πολυεθνικής»;
Δύσκολα ερωτήματα, ε; Καλύτερα να τα αποφεύγει κανείς. Οι δύσκολες απαντήσεις, όμως, είναι αυτές που κάνουν μάγκα έναν μάνατζερ.