Καραμανλής: Δημόσιος… κίνδυνος για την οικονομία(upd)
Πριν καλά-καλά στεγνώσει το μελάνι και την ώρα που ο Μάριο Ντράγκι ζητά την αύξηση του δημοσίου χρέους στην ευρωζώνη για να δοθεί ρευστότητα στις επιχειρήσεις, η απόφαση του κ. Κώστα Καραμανλή να σταματήσει τα κατασκευαστικά έργα στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργο ήρθε να επιβεβαιώσει το πρωϊνό ρεπορτάζ της FmVoice.
Η κίνηση του υπουργού μεταφορών έρχεται ταυτόχρονα και με την απόφαση της οικογένειας Στασινόπουλου που διαμένουν μόνιμα στις Βρυξέλλες να αναστείλουν για ένα μήνα τη παραγωγική δραστηριότητα στα εργοστάσια χάλυβα στην Ελλάδα.
Έτσι το τέλος του έργου κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος ήρθε από τον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή με την απόφαση για τη διάλυση συμβάσεων και τη διακοπή των εργασιών σε 4 ακόμα τμήματά του από τα 8 συνολικά.
Ειδικότερα, με βάση τις αποφάσεις του υπουργείου Υποδομών που δημοσιοποιήθηκαν:
– Διαλύεται η σύμβαση του έργου: «Ολοκλήρ Πύργος, Τμήμα 2 Αμαλιάδα – Δουναίικα (Χ.Θ. 57+400 έως Χ.Θ. 66+360)», με ανάδοχο την Ιντρακάτ.
– Διακόπτονται οι εργασίες – διαλύεται η σύμβαση του έργου: «Ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος, Τμήμα 5 Σαγαίικα – Βάρδα (Χ.Θ. 23+060 έως Χ.Θ. 37+500)», με ανάδοχο την Κ/ΞΙΑ Ξανθάκης ΑΤΕ – ΑΦΟΙ Παπαϊωάννου ΑΤΕΒΕ Ιντερκατ.
– Διακόπτονται οι εργασίες και διαλύεται η σύμβαση του έργου: «Ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος, Τμήμα 7 ΒΙΠΕ – Κάτω Αχαΐα (Χ.Θ. 7+270 έως Χ.Θ. 12+900)» με ανάδοχο την Αφοί Παπαϊωάννου ΑΤΕΒΕ με διακριτικό τίτλο Ιντερκάτ.
– Διαλύεται η σύμβαση του έργου: «Ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα- Πύργος, Τμήμα 6 Κ. Αχαΐα – Σαγαίικα (Χ.Θ. 12+900 – Χ.Θ. 23+060)», με ανάδοχο την GD Infrastrutture.
Υπενθυμίζεται ότι το υπουργείο Υποδομών προωθεί την ανάθεση του έργου στην Ολυμπία Οδό και αναμένει γι’ αυτό το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.