Αλλάζει η εικόνα στα σούπερ μάρκετ: Πτώση 29,1% στα τέλη Απριλίου
Μετά τις συνεχείς αυξήσεις πωλήσεων του Μαρτίου και των αρχών Απριλίου στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αρχίζει να αντιστρέφεται η εικόνα, τουλάχιστον όσον αφορά τα τρόφιμα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της IRI, την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου παρατηρείται μία υποχώρηση πωλήσεων της τάξεως του 29,1%, με βασικούς παράγοντες για αυτή την πτώση αφ΄ενός η σύγκριση με την περσινή Μεγάλη Εβδομάδα και αφετέρου το γεγονός ότι η τελευταία εβδομάδα του φετινού Απριλίου έρχεται μετά από 3 συνεχόμενες εβδομάδες μεγάλης ανάπτυξης με υψηλούς τζίρους, με την 3η ναι είναι η φετινή Μεγάλη Εβδομάδα.
Αξίζει να σημειωθεί πως την Μεγάλη Εβδομάδα (13/04/2020- 19/04/2020) στις πωλήσεις στα σουπερμάρκετ η αύξηση πωλήσεων ήταν 32,8%, την αμέσως προηγούμενη (06/04/2020-12/04/2020) 35,2%, ενώ στις αρχές του Απριλίου (30/03/2020-05/04/2020) 27,6%,
Την φετινή εβδομάδα μετά το Πάσχα, η συνολική υποχώρηση στις κατηγορίες Οικιακής Φροντίδας υπολογίζεται στο 14,8 % ενώ στις κατηγορίες Προσωπικής Φροντίδας και Υγιεινής καταγράφηκε μείωση 21,5%.
Παράλληλα, η μεγαλύτερη κάμψη (-32,1%) παρατηρείται στα τρόφιμα, ενώ συνολικά όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες γνώρισαν υποχώρηση 27,9%.
Υποχώρηση πωλήσεων καταγράφηκε σε όλες τις γεωγραφικές περιφέρειες με την Κεντρική Ελλάδα να υποχωρεί σε μεγαλύτερο βαθμό (-47,4%).