Mπάρμπα Στάθης: Γιατί «άντεξε» στην επέλαση του Covid
Με τις ελάχιστες δυνατές απώλειες φαίνεται πως «πέρασε» η προηγούμενη περίοδος του lockdown για την εταιρία ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ του ομίλου Vivartia.
Πηγές από τον όμιλο τονίζουν ότι η διάθεσή των προϊόντων της εταιρίας κυρίως μέσα από τη λιανική και δευτερευόντως στους κλάδους HoReCa ήταν η αιτία που έκανε την εταιρία να ‘’αντέξει’’ και να συνεχίσει την πορεία της, χωρίς πολλούς κραδασμούς, και μέσα στο 2020.
Ωστόσο, η κατακόρυφη μείωση του τουρισμού επέδρασε και στην ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ, σαφώς όμως λιγότερο από άλλους τομείς, όπως π.χ. στην εστίαση.
Για του λόγου το αληθές κατάφερε μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα να λανσάρει νέα προϊόντα, όπως ζυμαρικά με λαχανικά, πίτες (Χορευτή) και σαλάτες, ενώ πέτυχε αύξηση των πωλήσεων της και κατ’ επέκταση την ενίσχυση των μεριδίων της στις κατηγορίες τροφίμων όπου δραστηριοποιείται.
Την ίδια στιγμή, παρά την ιδιαίτερη αυτή περίοδο, η εταιρία συνέχισε τις επενδύσεις: Είναι χαρακτηριστικό ότι στο πλαίσιο αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των παραγωγικών της υποδομών προχωρά το τριετές επενδυτικό πλάνο ύψους 12 εκατ., ευρώ, εκ των οποίων μάλιστα, ποσό 8,5 εκατ. ευρώ έχει ενταχθεί σε επιδοτούμενα αναπτυξιακά προγράμματα.
Οι εν λόγω επενδύσεις αφορούν μεταξύ άλλων νέες γραμμές παραγωγής κατεψυγμένων λαχανικών, συσκευαστικές μηχανές και πλήρως αυτοματοποιημένους ψυκτικούς θαλάμους.
Μ.Μ.