Goody’s: Το lockdown «ροκάνισε» τον τζίρο
Aπογοητευτικές είναι οι εκτιμήσεις από πηγές της Vivartia για το κομμάτι της εστίασης της εταιρίας, εν προκειμένω τα Goody’s, για τα οποία ο τζίρος φέρεται λόγω lockdownνα μειώνεται κατά 40%.
Είναι χαρακτηριστικό, σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην αναλυτική παρουσίαση αποτελεσμάτων χρήσης 2019, από τα μέσα Μαρτίου και έπειτα, μετά την απόφαση υποχρεωτικού κλεισίματος των καταστημάτων εστίασης και σε συνδυασμό με το μέτρο περιορισμού των μετακινήσεων, ο κλάδος εστίασης παρουσίασε πτώση πωλήσεων που ξεπέρασε το 50% της αντίστοιχης περσινής περιόδου.
Στο ίδιο πλαίσιο και χειρότερα κινήθηκε και ο Απρίλιος, με την πτώση των πωλήσεων του κλάδου να κινείται στο 70% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, δεδομένου ότι ήταν ο πρώτος μήνας που τα μέτρα περιορισμού της πανδημίας ίσχυσαν για όλη την περίοδο.
Σύμφωνα με όσα τονίζουν πηγές από την εταιρία, τα έκτακτα μέτρα που ελήφθησαν για την αντιμετώπιση της πανδημίας και αφορούσαν τις μετακινήσεις (αναστολή πτήσεων από και προς ευρωπαϊκές και τρίτες χώρες, σημαντικός περιορισμός των πτήσεων εσωτερικού και περιορισμός των μετακινήσεων μεταξύ νομών και προς τα νησιά), επέδρασε σημαντικά τη δραστηριότητα των καταστημάτων εστίασης σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος (καταστήματα εντός αεροδρομίων, επιβατικών πλοίων και ΣΕΑ στο εθνικό οδικό δίκτυο).
Μάλιστα, η μείωση των πωλήσεων της εν λόγω δραστηριότητας ανήλθε για τον Μάρτιο και για τον Απρίλιο σε 50% και 90% αντίστοιχα.