Παπουτσάνης: «Βουτιά» στη διάθεση ξενοδοχειακών προϊόντων στο α’ εξάμηνο του 2020
Σε αρνητική τροχιά, επιβεβαιώνοντας τις αρχικές εκτιμήσεις, κινήθηκε η αγορά των ξενοδοχειακών προϊόντων της εισηγμένης εταιρίας για το α’ εξάμηνο του 2020.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η εν λόγω κατηγορία κατά το πρώτο εξάμηνο συρρικνώθηκε κατά 61% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019, καθώς οι συνθήκες δεν επέτρεψαν στα ξενοδοχεία να λειτουργήσουν όπως προγραμμάτιζαν, ενώ πολλά από αυτά παρέμειναν και συνεχίζουν να παραμένουν κλειστά.
Σημειώνεται μάλιστα ότι αυτή η μείωση ήταν πιο έντονη στην εγχώρια αγορά, αγγίζοντας το 71%, ενώ οι πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων στο εξωτερικό μειώθηκαν κατά 44% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019.
Αυτό, σύμφωνα με την εισηγμένη, ήταν αποτέλεσμα του γεγονότος ότι σε πολλές χώρες στην Ευρώπη, αλλά και στην Αμερική, οι περιορισμοί σε ταξίδια και η επακόλουθη μείωση διανυκτερεύσεων καθυστέρησαν σε σχέση με την Ελλάδα.
Μ.Μ.