Ραντεβού… με την Alpha
Ενδιαφέρουσα ιδέα η διαφημιστική καμπάνια για το ραντεβού και το πως προφέρεται σωστά στα… γαλλικά που δίνει η Alpha Bank με τους πελάτες της.
Πριν λίγες ημέρες ο διευθύνων σύμβουλος της Τράπεζας, Βασίλης Ψάλτης υπενθύμισε ότι στο α’ εξάμηνο του 2020, το 91% των εγχρήματων συναλλαγών των πελατών πραγματοποιήθηκε μέσω των ψηφιακών δικτύων της τράπεζας (e-banking, ATM,ΚΑΣ), ενώ η χρήση του mobile banking κατέγραψε αύξηση 70%, εξυπηρετώντας περισσότερες από 65 εκατομμύρια συνδέσεις. Ο κ. Ψάλτης ανέφερε ενδεικτικά ορισμένες από τις νέες και πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες της τράπεζες, όπως το Digital Business Onboarding, που επιτρέπει σε επιχειρήσεις να ξεκινήσουν εξ αποστάσεως τη συνεργασία τους με την τράπεζα, στα καινοτόμα ψηφιακά πορτοφόλια για ιδιώτες πελάτες (myAlpha Wallet, Apple Pay και Garmin Pay), καθώς και στην πιο πρόσφατη υπηρεσία myAlpha Ραντεβού.
Μέσω αυτής, όλοι οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν μέσω βιντεοκλήσης ή να προγραμματίσουν online ραντεβού ενημέρωσης στα καταστήματα.