fbpx

Ο δικηγόρος, ο στρατηγικός σύμβουλος της Interpublic και ο Χ. Παριανός

Πάγια η τακτική της Interpublic. Αποχωρεί από μια αγορά όταν το περιβάλλον σε αυτήν γίνεται τοξικό. Στην προκειμένη περίπτωση ο James Nass “θυσιάζεται” και από κοινού με τον επενδυτή Χάρη Παριανό αναλαμβάνουν την αντιπροσωπία των μαγαζιών της Interpublic στην εγχώρια αγορά.

Γράφει: ο OLAFιos  

Η Interpublic σπεύδει να τα μαζέψει από την Ελλάδα για να ξεφορτωθεί τα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα των θυγατρικών της. Κυρίως της Lowe.

Αν η “μαμά” εταιρεία Interpublic παρέμενε μέτοχος τότε θα έπρεπε να εμφανίσει στα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα της τα αρνητικά αποτελέσματα των θυγατρικών της στην Ελλάδα. Αντιθέτως, αναλαμβάνοντας τις εταιρείες της ο Χάρης Παριανός της McCann, οι αρνητικές επιδόσεις τους δεν επηρεάζουν την μετοχή της Interpublic στο χρηματιστήριο της Wall Street.  

Ο ελιγμός αυτός του αμερικάνικου ομίλου δεν ακυρώνει την μελλοντική δυνατότητα του να πάρει πίσω όποτε θέλει την αντιπροσωπία και να φύγει!

-Ο Σύμβουλος-

Πίσω, όμως, από την κουρτίνα βρίσκεται ο Σύμβουλος. Και δεν μιλάμε φυσικά για τον πεθερό. Πίσω από τους Nass και Παριανό βρίσκεται ο πολύ παλιός γνωστός του Αμερικανικού ομίλου. Ένα πρόσωπο της αγοράς το οποίο έχει καθαρίσει επανειλημμένως για αυτούς και μάλιστα σε πολλές χώρες των Βαλκανίων. Η δράση του Συμβούλου ξεπερνά τα τελευταία είκοσι χρόνια.

Ο Χάρης Παριανός είναι και αυτός πάνω από 20 χρόνια στην McCann και με την οικονομική βοήθεια συγγενικού του προσώπου, αλλά, και την στήριξη του Συμβούλου θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει τους πελάτες και των δυο εταιρειών ενοποιώντας αυτές σε ένα σχήμα.  

-Έρχεται συνέχεια αλλαγών-

Η διαφημιστική αγορά στην Ελλάδα περνάει μια από τις πιο δύσκολες χρονιές των τελευταίων 50 ετών. Η κρίση του Covid19 έγινε κρίση των πελατών τους και μεταφέρθηκε σε αυτούς πολύ γρήγορα. Και αυτό ήλθε να προστεθεί στην 10ετη κρίση των μνημονίων ντόπιων και ευρωπαϊκών.

Ένας γνωστής της αγοράς μου έλεγε πρόσφατα:

“Ο πραγματικός ανταγωνιστής των διαφημιστικών εταιρειών είναι τα σούπερ μάρκετ γιατί απορροφούν σχεδόν εκβιαστικά όλα τα budget των πελατών τους σε διάφορες δικές τους ενέργειες. Έτσι οι διαφημιστές γίνονται θεατές του κόπου τους”!

Όμως, των «φρονίμων» τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν. Ειδικά όταν ξέρουν και πως να μαγειρέψουν.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra